Sv: Rhc 2010

*kl*

Just nu känns det urbota tråkigt att inte komma iväg på Chappen, nåja, är ju bara ett år till nästa gång....:p, tyvärr kolliderar nog arrangemangen då med för mig:mad:

Tack Åke!!;)

Men jag ska ju sjunga och jamma istället, inte samma sak, ok, men blir nog skoj det med:cool:

I år blir det husvagn,gubbe våra två pojkar som ska åka ner. Troligtvis fredag till söndag.

Så här ser vårat ekipage ut om någon får för sej att hällsa på oss på Campingen;)

bilar002.jpg

*KL*

hm, sitter på jobbet nu o vill till chappen redan ikväll, men i år så kroclar verkligen allt! Det ser ut som att jag kanske ska bli själv eller ngt.. förra året var jag där fr tors-sön men i år blir det bara imorrnkväll antagligen... tänkte att man kan ju lika gärna pröjsa 300 spänn o åka dit ikväll oxå, men jag måste hämta bilen flera mil härifrån, och jag kommer ihåg att last man standing gick av stapeln kl 18.00 förra året o blev klart väldigt fort, så jag känner att jag gärna vill hinna se ngt om jag ska dit ikväll...
min syrra ksnke kan hänga med imorrn, men jag vet inte om hon vill sitta i flöera timmar o se hästtävlingar (hon e inte jättehästintresserad) men man kan ju dra en repa på chappen o se wild west show tex, den är ju ett måste!

jaja, jag hoppas jag kommer iväg imorrn...med ngn....

Haha, jag fattar inte vad som är så kul med HC! Jag bor väl för nära antar jag, har varit där varenda år sen jag var pytteliten. Men det är ju rätt speciellt det får jag hålla med om.
Ska dit i eftermiddag och kika runt, ska bli skoj!

*kl*

Om ett par timmar hoppar jag i bilen!!! Wiiiiiii!! Längtar redan efter att träffa alla goda vänner och sitta i gruset:p:D

/LL

hm...nej jag längtar inte lika mkt att åka dit på ranch horse classic el ranch horse challenge som det nu heter..som jag gjorde förr. men det är ändå tradition och det ska bli kul att åka under dagen, min syrra hänger med så jag åker inte ensam som tur är...

Kom hem igår kväll lycklig efter en kanondag, men med en mindre lyckad solbränna, AJ säger jag bara haha!

Det var nog många som brände sig igår.. En annan var ju smart och hade mycket solskydd på ;)

Haha, tror jag ska följa ditt exempel, nästa gång ska jag hälla på mig massor med solskydd, trodde jag hade smörjt in mig bra men näe. Men får väl säga att det var värt det. :o

Men Cindy_Lou, du försvann ju hela tiden när jag skulle hälsa på dig:cry: Men jag träffade din man och dina söta små pojkar vid ett par tillfällen... Skulle hälsat när vi satt vid Åkes och Snubbelfots husvagnar i fredags kväll och grillade, men du hade så bråttom bort till tävlingarna med bestämda steg:D

Åke, tack för gästfriheten:) Vad hände med blomman, såg att den var borta i fredags kväll:eek::D

Det är jag som är Cindylous man. Inte konstigt att hon hade bråttom att shoppa upp alla pengar. grejerna kan ju ta slut!
Mycket grejer blev det åxå :D mycket saker att plocka ur vagnen.
Nu sitter vi bara å funderar på vem du var?:confused:

Blomman??? Öhhhh den försvanne. Den återfanns sedan nere vid en av stugorna...... ;)

Jag var där alla dagarna :) Jag har en stor jättetatuering på bröstet så det är inte omöjligt att ni sett mig :D

Oj, jag kanske inte presenterade mig ordentligt:o Det var jag och min man som umgicks med Snubbelfot och hans söta fru:)

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 441
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka