Sv: Rhc 2010

Var då inga problem i fjol, fanns gott om platser om man kom efter att folk checkat ut, annars är det bara att parkera och återkomma senare.
Av någon outgrundlig anledning så är inte alla där för tävlingarna:confused:....

Och nej, jag kommer inte ner i år:cry: känns faktiskt riktigt sorgligt, men tiden vill inte räcka till det.

Jag funderar på att åka ner, som ett första evanemang såhär när westerintresset på nytt återupptagits för mig :)

Men känner mig lite vilsen.....

Pojken på 4 år får ju följa med, kan man bo i tält då ?
Känns väldigt jobbigt om det regnar mycket....

ska hämta nya hästen i U-hman den helgen oxå.....

Kunde ev åka ner på fredag, kolla tävlingar på lörda gohc åka hem och hämta upp häst på söndag....

Tål att tänkas på :)

Är det bra förh¨ållanden med mat, dusch, toa osv ??

har aldrig varit där...är det långt till själva tävlingsplats resp själva nöjesparken från tältcampingen ?

Kollade lite snabbt stugor men verkar inte finnas en enda som går att anlända på fredagen till.....

Pojken på 4 år får ju följa med, kan man bo i tält då ?
Känns väldigt jobbigt om det regnar mycket....
Jo, visst kan tält vara litet trist om det regnar mycket men behöver inte vara det om tältet är fräscht och hyfsat stort. Och en fyraåring tycker jag inte borde vara något problem att ta med. :)
Är det bra förh¨ållanden med mat, dusch, toa osv ??
Campingen är förhållandevis modern och fräsch, de har ju rejäl genomströmning under en säsong. Dusch, toa och sådant finns absolut, och mat kan man antingen laga själv eller äta på HC:s restauranger.
är det långt till själva tävlingsplats resp själva nöjesparken från tältcampingen ?
Nej, inte alls farligt. Kolla områdesskissen (publikinfo) på RHC:s hemsida.

JAg kollade skissen på hemsidan och det är ju alltid svårt att uppskatta avstånd när man inte varit där innan.

det som er ut som typ 100 meter kanske är 300 egentligen :)

Jag får tänka lite på saken och räkna ekonomin oxå så kanske det blir av !

Jag kommer ta med mina pojkar på 4 och 7 år,dock kommer vi sova i tält. Vi brukar hyra en liten skrinda på HC och lasta med mat,fika osv och trötta barn:)

Jag kommer ta med mina pojkar på 4 och 7 år,dock kommer vi sova i tält. Vi brukar hyra en liten skrinda på HC och lasta med mat,fika osv och trötta barn:)

Det var ju jättebra att det fanns såna att hyra, fundera just på att man behöver ta med paraplyvagnen, vilket kan vara jobbigt att köra på grus och gräs.....

kl

Funderar på att åka upp över dan på lör. Kan tyvärr inte stanna längre pga skadad häst som behöver en del pyssel.

Åker själv isåfall, lite tråkigt men vet inte nån annan i trakterna som bara ska upp över dan..

kl

Åker dit över dan på lördagen.

Hade det fantastiskt trevligt förra året och hoppas att det blir detsamma i år :)

Jag kommer också. Fredag till lördag inget tävlande dock. Har deltagit 3 år på raken , nu e de slut lekt =). Många från klubben skall tävla typ 10 st o vi är säkert 60 man som ska heja fram den blå vita fanan. =)

Hörrni!
Jag kräver bilder från lördagens kvällsshow! Det var ju jättemycket på lördagen jag ville se, men icke.. Dumma jobb :p

Vem tar pa sig att hejja pa Team A-B at mig?! Ake, snalla sota, Looooova? Sthu, Du kan la hejja pa dom fran mig? Please?

Har for mig att de vill att man checkar ut vid tolvsnaret pa hotellet i af... antar att det ar det samma pa camping o sa, men innan tolv trillar folk ut o in.. :) De kan ju ha andrat det, o vet faktiskt inte hur det ar med campingen......... (daligt av mig.. jattedaligt)

kl

Jag åker dit med sambon, mina föräldrar samt min bror. Blir mest troligt att vi åker dit på fredag, Men frhoppningsvis redan på torsdag! :banana:

Har redan börjat ladda upp med kylbalsam, myggmedel och parasoll. :angel:
Hur ser det ut med åskådarplatser vid tävlingsbanan? Är det bänkar eller gräs? Både och förhoppningsvis..?

Åker ner på fredag em med dottern och skall stanna till söndag kväll. Bor på hotell ca 15min ifrån. Skall bli lika fint väder som förra året så det kommer att bli kanon. Kolla tävlingar och träffa vänner och gå runt i parken med dottern skall också hinna med lite linedance. :laugh:

Jag kommer också. Fredag till lördag inget tävlande dock. Har deltagit 3 år på raken , nu e de slut lekt =).

Då behöver jag inte leta efter en clown för att känna igen dig i år :) Men du kan ju hålla ögonen öppna efter en skånsk indian - det lär ju bli litta solbränt skinn :laugh:

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 441
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: CaisaCax
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2