Tidningen Distansryttaren

Sv: Tidningen Distansryttaren

Men det är väl bara att den som är nyfiken ringer den som har hand om tidningen?

den som har hand om tidningen har nog för närvarande händerna full med baby! (människobarn!)

jag ringde i dec 2009 och frågade vart nummer 2 ,3, 4 ,år 2009 hade tagit vägen fick då till svar att ett dubbelnummer var på väg.
jippi tänkte jag och blev jätte glad.
nu är det maj 2010 och jag har fortrfarande inte fått någon tidning.
någon som fått en tidning efter nummer 1 2009 som kom maj 2009 ?
barn ser inte jag som någon ursäkt om jag tagit ett sådant ansvar som att ge ut en tidning som massa folk betalat och väntar på, då får man se till att någon annnan gör tidningen och inte bara skita i det .. det har ju gått ett år sedan sisat tidningen kom ut. besviken och lite arg.

Ja jag undrar oxå verkligen var tidningen har tagit vägen.. Tycker det är väldigt nonchalant att inte höra av sig.. hur det blir med tidningen framöver.. Väntar oxå på detta dubbelnummer av distansryttaren.. Har ju faktiskt betalat in prenumerationsavgift för 2009.. .. Klart tidningen ska komma ut då.. Tänker INTE fortsätta att prenumerera på en tidning som inte finns.. .. Lite förklaringar skulle inte sitta fel..

Hej

Jag har mailat och frågat men utan svar. Vet någon hur det blir med pengarna då inte verkar komma någon tidning???!!!!! Har betalat för 2009 och vad har jag fått för det.... :confused:

*kl*

Jag tycker det är tråkigt när man betalar för en vara (prenumeration) och inte får den. Men ännu tråkigare tycker jag det är att inte ha aktuell och intressant information om distansritt. Distansryttaren är den enda tidning som jag faktiskt läser om och om igen, för at friska upp minnet och få inspiration.

Saknar den enormt mycket... :cry:

Städade häromdagen och hittade alla mina gamla Distansrytten och har legat flera kvällar nu och läst dom innan jag somnat. :D
Hade ett uppehåll i tävlandet några år och då slutade jag premenuera och har nu sista åren tänkt att jag ska börja igen. Men nu verkar ju tidningen har upphört eller? Har ni fått nått mera nummer? :confused:

Trist om den upphört, håller med Habina, en mkt inspirerande tidning som man kan läsa om och om igen.

Det är ju inte längre jag som har tidningen, men om det är några som är jättelässugna och inte bryr sig om att det är äldre tidningar (det är faktiskt rätt mycket kul att läsa som fortfarande stämmer rätt bra) så ska jag ha vindsstädning och kan skriva upp vilka nummer som fortfarande finns kvar av.
För min del skulle jag kunna skicka dom till de som är intresserade för porto och emballagekostnad.
Säg till om det låter intressant så kan jag vänta med att kasta dem och istället skriva upp vilka nummer som finns.

Jaaaaa! Jag är intresserad, fast jag vet ju att jag har alla nummer från när du var redaktör. Det var ju då jag började prenumerera. :D

Jag är också intresserad :) Är totalt nybörjare med distans men vill börja, då kan det ju alltid vara bra att läsa in sig lite ;)

Jag åker till Uppsala i Mias bil så OM det ryms en låda med tidningar i bilen, så tar jag med mig dit. Får nog inte med exemplar ur alla nummer, men ni som är intresserade kan ju ta er förbi Distansritt.nu:s monter så kan ni kolla!

Jag kommer förbi. :D Måste bara kolla hemma från vilket nummer jag började prenumerera. :p

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: corzette
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 379
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Favoritdrinkar
  • Vad gör vi? Del CCVI