Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Lopp 6. 1600 dt SPECIAL RIDER-HANDIKAP (50) --------------------------------------- 1 Naughty Lady Wickström J 69 2...
Svar
11
· Visningar
1 059
Senast: körsbäret
·
H
Hoppning Jag vet att andra har skrivit om problemet med efteranmälningar förut, vad kan man göra åt det? Dagens tävling hade 25 efteranmälningar...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: SanchoPancho
·
Hoppning det har pratats mycket om vilka vi här på forumet tränar för, men vem skulle ni träna för om ni fick välja helt fritt? Jag hade ju...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 158
Senast: thebest
·
M
Hoppning Vad har ni för skor/stövlar när ni hoppar?? Skulle vara kul att se bilder och Få veta vad NI använder för skor/stövlar! själv använder...
2
Svar
22
· Visningar
2 116
Senast: LaBelle
·
N
Hoppning Är det bara att träna träna träna som gäller för att lära sig känna av när avstampet kommer? :banana: :bump: :banana: :bump...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 770
Senast: Mariika
·
F
Hoppning Ja hur ofta hoppar ni med era hästar. Har hört att man max ska hoppa 1gång/veckan...
Svar
18
· Visningar
1 252
Senast: Vita_N_6520
·
A
Hoppning Är det bara jag som tycker att det borde finnas en gräns för hur många efteranmälningar man får ta emot i en klass? I helgen som gick...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 040
Senast: ia_
·
M
Hoppning är det några speciella krav på tävlingskläder på lokal-regional förutom kavaj, vita ridbyxor osv. :angel:
2
Svar
21
· Visningar
1 577
Senast: Olinda
·
Hoppning På framhoppningen så är min häst ganska het och lite bråkig, men hoppar verkligen hur fint som helst, men så fort han kommer in på banan...
Svar
12
· Visningar
1 536
Senast: starcraft
·
D
Hoppning Jahaapp.. Då har man gåått å fått 2 rosetter då :smirk: . Tävlade för första gången i hoppning idag..: Clear Round 60 cm. Å gick...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: enjes
·
A
Hoppning hej alla! Undrar om det finns någon trevlig prick som kan komma med lite råd och tips till mig? någon som tävlar och träna...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: prinskorv
·
B
Hoppning Och finalen i Ridsport ponny cup? Någon som vet?
2
Svar
21
· Visningar
2 217
Senast: svea08_
·
S
Hoppning Jag undrar nu vad jag ska göra för något. Jag har en D-ponny som jag tävlat lite med. För något år sedan gick det väldigt bra. Vi tog...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: prinskorv
·
S
Hoppning Hej, jag undrar om någon vet vad det är för skillnad på en oxer och ett stigsprång? Jag har hört folk säga båda sakerna till samma slags...
Svar
12
· Visningar
3 459
Senast: tant agda
·
S
Hoppning Jag letar och letar, i flera månader. Men jag hittar aldrig något som passar. Jag vill så otroligt gärna ha en häst att träna/tävla...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: Anteya
·
G
Hoppning När rids junior SM i hoppning och var någonstans :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
730
Senast: guess_jeans
·
Hoppning Läste här på forumet artikeln om kvinnan som stämde ryttaren som mejade på henne på en ridbana. Kom då osökt att tänka på kaoset som...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 750
Senast: Lady_S
·
H
Hoppning Jag bara måste skryta med några hoppbilder från min shettis. :bump: hon som rider heter Lina och ska tävla Nattis som är min häst då...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: HIM
·
Hoppning Satt och roade mig med att titta igenom startlistorna för tävlingarna nu i helgen och konstaterade att jag vill DEF se 1,60 hoppningen...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Maddie
·
D
Hoppning När man ute på hopptävlingar så säger alltid domaren vem hästen är efter. Varför detta?? Har haft ponnyer innan och på ponnytävlingarna...
2
Svar
29
· Visningar
2 444
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2