Sv: Känna av när hästen tänker hoppa av...
Ska du kamma dig nu på vägen dit?fio. skrev:att komma rätt fram till Ribban.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du kamma dig nu på vägen dit?fio. skrev:att komma rätt fram till Ribban.
När kan du komma?fio. skrev:Ge mig en travarjävel så får du se
Olinda skrev:Men det måste vara lättare med stahopp och likande där kan man ju mäta innan var man ska börja springa och har bara ETT hinder (dock lite högre ) och sen behöver man ju inte övertyga någon annan om "jo nu ska du visst korta ihop dig här" som inte alls känner för det just då..
Humelibumlan skrev:När kan du komma?
Jag kan kanske ta med Humlan till Marthas träff i sommar...
Mhä! Vad du är otacksam!fio. skrev:Nä inte den, den vill jag inte ha
Humelibumlan skrev:Mhä! Vad du är otacksam!
En av "framtidens" hoppryttare som bor i min närhet, har faktiskt löshoppat Humlan och tyckte hon hade jätte fin teknik. Så du ska minsann vara tacksam!
Olinda skrev:Precis men hur tränar du in det jo genom att köra mycket antar jag, inte att springa jämte på marken för att få "hästkänsla".
Oh ja, det finns det dokumenterat i resultat raden.LenaH skrev:Jaaaa!! Vi gör om detta till en "min travare kan visst hoppa" - tråd!!
Att bedömma tempo tycker jag är jättesvårt, det beror ju helt på vilken häst man kör.martha skrev:Naturligvis, men att kunna utvecklas bör man ju ha lite känsla för det man gör.....om jag så sitter o kör i 15 år så betyder det ju inte att jag har bra tempobedömning..
LenaH skrev:Jaaaa!! Vi gör om detta till en "min travare kan visst hoppa" - tråd!!
Jag kan hämta dem?fio. skrev:
Men jag tror "dom andra" har lite svårt att hitta hit så det blir ju bara vi då Fast å andra sidan brukar det ju ändå vara det
Humelibumlan skrev:Att bedömma tempo tycker jag är jättesvårt, det beror ju helt på vilken häst man kör.
//Humlan ska förmodligen hålla tyst eftersom hon inte läst hela tråden
Bra, för du vet ju vad som krävs, man ska kunna hitta resultat på nätet...Humelibumlan skrev:Oh ja, det finns det dokumenterat i resultat raden.
Näpp, jag har hastighetsmätare på vagnenfio. skrev:Nä men vaddå, har du känslan så har du annars får du väl springa brevid och öva
Humelibumlan skrev:Jag kan hämta dem?