Sv: kläder

Endast på klubbtävling kan arrangören bestäm helt hur det ska vara, i övrigt är det TR som gäller, domaren kan tillåta vissa undantag.

Sv: kläder

Olinda skrev:
Nej det är inte nyligen, jag har TR från 95 eller om det är 97 hemma och inte heller där står det något om ljusare byxor än jacka.

kollade just TR 1996, där stod inte heller något om ljusaer byxor. några äldre TR har jag inte, men en nyligen gjord ändring är det alltså inte.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 262
Senast: Badger
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 204
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
288
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 895
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2