Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning Ska i väg på min och unghästens första hopptävling ihop på söndag huua :crazy: ;) Är så nervös redan! Har bara tävlat ett fåtal gånger...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: tant agda
·
Hoppning Någon som vet vilka klasser det rids i för junior, young rider och senior?
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Ämelie
·
Hoppning Hur mycket har underlaget med att göra när hästen ska hoppa? Jag hoppade en arab iförgår som min kompis äger. Det var ett tag sen den...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: md5krist
·
N
Hoppning Vilka skydd tycker ni är bäst? läder eller ngt annat iså fall vilket märke tycker ni har bäst kvalite Jag tycker att HG, Dyon...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: _Peplis_
·
K
Hoppning Fick igår diagnosen ossös spatt på min 15-åriga ponny. finns det en lite chans att hon kan komma "tillbaka" som den häst hon verkligen...
Svar
4
· Visningar
2 038
Senast: Nagenau
·
Hoppning För en häst som är dålig på att taksera! Kan ni ge mig lite tips?
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Blueeyes
·
M
Hoppning Ja hur långt har ni kommit i dressyrutbildningen samt hopputbildningen och ev tävlingar med era sena 5åringar(ridna max 1 år) Gärna...
Svar
15
· Visningar
1 212
Senast: grimman
·
Hoppning undrar bara hur jag ska göra för att få honom att sluta..när jag startar 2 klassser går första alltid super bra.. vinner nästan alltid...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: Pansi
·
Hoppning Får man tävla D-ponny på detta bett? Några regler isf om hur tygeln ska sitta?
Svar
11
· Visningar
925
Senast: Lady_S
·
P
Hoppning Skulle vilja ha en banskiss av någon om någon har??? Det ska vara en lättare banskiss för träningstävling. Eller vet någon var man kan...
Svar
5
· Visningar
4 896
Senast: sabbet
·
T
Hoppning Vet ni om det finns någon hopptävling i vallentuna/täby området? Spelar ingen roll om det är lokal! Vill titta! Helst inom 2 veckor...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: starcraft
·
Y
Hoppning Hur gör man för att bli världens bästa hoppryttare?? :p Nej men ärligt...måste man ha supertalang eller kan man träna blick, känsla...
Svar
17
· Visningar
1 165
Senast: v_NiniZ_v
·
Hoppning När jag var på strömsholm nu för en vecka sen gjorde jag ett konstaterande; ALLA hoppryttare på seniornivå (såg ej när ponnyryttarna...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 984
Senast: Morotsbiten
·
W
Hoppning Hejsan! Är det någon som har en arab som du tävlar med? Ska ni vara med på arab SM/NM utan för strängnäs på Näsbyholms stuteri den...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: Warhammer
·
T
Hoppning Hur många placeringar är det vid olika antal startande i klassen? Ex. vid 40 starter, hur många är placerade då?? //Tuttiboo, som...
Svar
6
· Visningar
15 458
Senast: Ylva
·
P
Hoppning Jag har fortfarande inte förstått hur man räknar om hur många placeringar det blir till antalet starter. Ngn som kan förklara? Gäller...
Svar
6
· Visningar
2 335
Senast: Pyramus
·
Hoppning Enkel Dressyr övning efter man har hoppat ett hinder. Någon som har nåt förslag hur man ska få en pigg häst efter ett hinder att...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: TheHunted
·
K
Hoppning :cry: :cry: :cry: Först vann de, sen dog han :cry: http://www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=475445...
Svar
10
· Visningar
880
Senast: Arwyn
·
P
Hoppning Undrar över två uttryck man ofta hör, men jag har aldrig fått helt klart för mig exakt vad som menas. Vad menar man när man säger att...
Svar
4
· Visningar
2 163
Senast: Melle
·
Z
Hoppning Hur många av er som tävlar hoppning, helst La och uppåt, låter era ponnyer äta gräs på sommaren? Isf hur mycket, och hur ofta? Och får...
Svar
16
· Visningar
1 516
Senast: Warhammer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023