Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jags aknar en röd tråd att förklara herrns beteende här i veckan. Hästen är orutinerad hoppare och har hoppat lite men är en...
2
Svar
22
· Visningar
2 033
Senast: Alexandra_W
·
Hoppning har slut på fantasi.. ska hoppa min madam imogon.. hon är uppsutten hoppad 5 ggr.. tar de ganska lugnt med henne.. har hoppat som mest...
2
Svar
32
· Visningar
2 171
Senast: LadySara
·
N
Hoppning Vet någon vart Welsh sm går i år? :)
Svar
7
· Visningar
2 258
Senast: Zondell
·
T
Hoppning Det finns väl olika klasser i Tyskland? Benmämns väl L M S och så vidare! Vet någon hur högt de olika klasserna är?
Svar
3
· Visningar
1 755
Senast: Tysken_
·
M
Hoppning Som hoppar i någon slags grimma och rep! :eek: Antar att det fungerr som ett hackamore typ...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: Nyrelski
·
Hoppning Japp, det är sant! Jag startade min första 120 idag och pållan är bara för duktig :bump: Visseligen hade vi ett fånigt nedslag, men...
Svar
12
· Visningar
1 038
Senast: Ämelie
·
H
Hoppning Hej. Jag har upptäckt till min stora förvåning att jag glömmer ge eftergift när jag hoppar eller snarare sagt sitter jag och tjuvhåller...
Svar
15
· Visningar
1 126
Senast: Horserider
·
Hoppning kan inte ni som har lägga in bilder på när ni hoppar shettisar??? dom e så söta! snällllla!!! :bump: :banana:
Svar
1
· Visningar
826
Senast: TheHunted
·
M
Hoppning Kan någon ge mej avstånd som passar för b-ponny. Studs: Kombination: Hjälpbom framför hindret: (tror det är antagligen lika...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Malle Palle
·
T
Hoppning Jag undrar hur man kommer med i SM jag har alltid intresserat mej av det. Är det så att det är kvaltävlingar runt om i ladet eller är...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: starcraft
·
W
Hoppning Jag ska snart sälja min d-ponny och köpa stor häst och undrade hur många gånger ni provred/provhoppade hästen innan ni köpte den...
2
Svar
22
· Visningar
1 747
Senast: TheDot
·
S
Hoppning hur går det för er på hoppbanorna? vad för hästar har ni, vad tävlar ni, bilder o sånt?
2
Svar
25
· Visningar
2 650
Senast: Tyra4567
·
Hoppning Jag efterlyser bra lydnadsövningar för hästar som blir heta oavsett om man rider mot hindret eller om man har hoppat det. Dessutom...
Svar
3
· Visningar
2 040
Senast: flugskit
·
G
Hoppning Jag ska börja tävla min ponny och undrar om någon har något tips? :banana:
Svar
10
· Visningar
878
·
K
Hoppning får man ha pullarnosgrimma när man tävlar hoppning? får man ha bettskivor när man tävlar hoppning? vad är det mera man inte får ha när...
Svar
13
· Visningar
1 753
·
Hoppning Någon som vet vad rekordet i höjdhopp till häst är, har en kollega här som inte tror på min gissning :angel: . Gärna internetlänk med...
Svar
6
· Visningar
4 410
·
K
Hoppning nu vill jag veta det här med LC, LB å allt detta, vilket är det lättaste och vilka kommer sen? hur högt är det i varje?
Svar
3
· Visningar
1 045
·
Hoppning Hm.. Mitt minne sviker mig. Men får man tävla på ett tvådelat, syntetklätt (lr vad man nu ska säga) pelham? Det är inte som sånt där...
Svar
3
· Visningar
684
·
M
Hoppning Min häst var varit livrädd för att hoppa, jag har knappt fått henne över ett hinder. Nu har hon helt plötsligt börjat hoppa allt utan...
Svar
15
· Visningar
1 102
·
M
Hoppning Har hört "taxera" i olika hoppsammanhang. och är ju inte så erfaren. Men skulle gärna vilja veta vad det betyder. Tack på förhand //Julia
Svar
2
· Visningar
1 157
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V