Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Hej alla, jag har lite frågor som jag hoppas någon kan hjälpa mig att svara på! Det är så att jag ska låna en häst på foder för senare...
2
Svar
25
· Visningar
3 732
Senast: flugskit
·
A
Hoppning ja idag var jag och hästen som kanppt hoppat innan på hopptävling de var en träningstävling där man får hålla på tills man är nöjd...
Svar
1
· Visningar
679
·
W
Hoppning Hur lång kan man vara på en maxad d-ponny? Utan att se för lång ut? Och hur tung? Jag tävlar hoppning. Jag startade tråden om när ni...
Svar
14
· Visningar
13 658
Senast: _Runaway_
·
A
Hoppning jag och pållen ska vara med på träningstävling på onsdag så de är ingen allvarligt och ingen prestige tävling. utan de är en sån...
Svar
4
· Visningar
744
·
Hoppning Jag behöver ett lite skarpare bett när jaghoppar min häst, men jag tycker inte om pessoat eftersom attd t är så pass stumt. men är det...
2
Svar
20
· Visningar
1 454
·
M
Hoppning Har inte varit hemma i Sverige pa 8 manader och har inte hallit mig helt uppdaterad med vad som hander pa hemmafronten, men blev...
2
Svar
38
· Visningar
3 768
Senast: Aeternum
·
Hoppning Får hem ett 17årigt sto till helgen, hon är hoppad men troligen inte ordentligt inhoppad, laddar enormt på hinder, svårt att bedömma...
Svar
6
· Visningar
787
Senast: fejko
·
Hoppning Så är EM truppen presenterad, någon överraskning tycker ni? Jag tycker nog den var ganska given, roligast tycker jag är att Maria är...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Lollan
·
G
Hoppning När rids junior em i hoppning?
Svar
4
· Visningar
670
Senast: guess_jeans
·
W
Hoppning Finns det högre ungponnyklasser än msv b i hoppning?
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Warhammer
·
J
Hoppning Ja, hur gör man? :crazy: Jag är jättedålig på att bedömma avstånden till hindren och ofta hoppar jag och pollen av alldeles fel.. :(
Svar
12
· Visningar
8 292
Senast: YaHilweh
·
W
Hoppning Finns det någon regel på hur många ponnier man får starta i en klass?
Svar
1
· Visningar
697
Senast: starcraft
·
B
Hoppning Om en häst hoppar banor på 90 cm. Vet ej om det var cler round. Vad är det då för utblildning på den i hoppnig. Vilken klass är den...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Becca85
·
P
Hoppning Vad behös för ett få starta 130, 140 som JUNIOR på häst? Eller får man göra det när man vill????
2 3
Svar
48
· Visningar
3 130
Senast: Tarnin
·
L
Hoppning NÄR är ponny-SM och vart? vilka ska vara med i kat. C? Om det inte redan vart? :o :D
Svar
5
· Visningar
743
Senast: Lonely
·
W
Hoppning Tjenare! Är det någon som ska tävla i helgen eller nästa helg? Skulle bara vara kul, veta
2
Svar
33
· Visningar
1 955
Senast: Xenox
·
N
Hoppning Varje gång jag hoppar oxer med min häst så tar han i av helvete. Överdriver med en halvmeter och gör riktigt obehagliga språng. Min...
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: Notorius
·
G
  • Låst
Hoppning Vilka tror ni vinner ponny SM i år? (utomhus) Jag tror: Kat. B: Någon av Ingvarssons eller Amanda Lindblom - Clement Choise...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 725
Senast: benjamin
·
J
Hoppning Hur rider ni fram på tävling? Hur länge innan? Hur många gånger hoppar ni framhoppningshindren? Hur gör ni om ni är med i en klass och...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: starcraft
·
Hoppning :bump: :bump: :bump: P-O Nyström lyckades åstadkomma mycket bra resultat under helgens tävlingar i internationell hoppning CSI***...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Penny_Lane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023