Någon som ska tävla?

Sv: Någon som ska tävla?

Jag ska tävla snart, jag kommer bara inte ihåg vart eller när haha :p
Men pappa vet.

_otursbarn_ skrev:
Ska tävla i Kristinehamn. Hoppning. :D '

Ska starta LD och LC. tävlar vanligtvis LB men det fanns inte.. å jag vill inte åka för bara en klass :p
Vad bra det gick för dej!! GRATTIS! :D :banana:

tack :D ja han va super då.. hur gick det för dig?

tack :)
hm sådär. va nolla i grunden men sen tog han helt slut i omhoppningen.. så vi hade lite fel där men annars va han fin i grunden iaf! hehe
hur gick de för dig?

Han nollade clear rounden men petade två, och var i dom flesta i lc för han var så trött.. tyvärr.. jag tycker banan var tung, elelr hur ?!

Jo banan var lite tung å hal (hade tydligen spöregnat heeela natten) men det gjorde inget för mig å Worys för vi behöver ju nästan lite tyngre... annars blir han ju så springig :angel:

haha a´lldeles tvärt om för mej.. jag anstränger mej ju nästan mer än pollen :p nejdå.. men vad blir nästa tävling då? Kil eller?

Nej jag har bestämt att han får ledigt nu.. efter som det gick så bra sist... + att han är ju ändå 16 år så det är ju rätt ansträngande för honom.. så nu tar han pension från hopptävlingar.. ev at jag åker på nån kvällshoppning i sommar...sj då?

jag skall till Ale-Jenny Lund nästa helg och sedan till Halmstad Derbyt! :banana:

Oj är han 16?? De syns inte!!!
Så du ska inte tävla alls? Jag vet inte hoppas iaf att jag ska vara med på huntingen på söndag =) Missar Kil för jag är i gbg då... :mad:

Ponnyryttaren vilken dag ska du till alejennylund? vad heter din ponny?
Jag ska trorligtvis dit på söndagen och hoppa Lb/La.

Och så ska jag rida miniderbyt i engalseröd på storhäst på lördagen. :banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen har Smålands Ridsportförbund anordnat distriktsmästerskap i hoppning för ponny, där Småland men även Öland ingick. Milwa...
Svar
0
· Visningar
50
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter hoppningar i helgen så står det nu klart att Edith Strandberg och Clara Clewåker från Värnamobygdens ryttarförening får tävla på...
Svar
0
· Visningar
97
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 938
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Milwa Stensson och Vilda Vingeborn som båda tävlar för Värnamobygdens Ryttarförening placerade sig på Ljungbys stora ponnytävlingar som...
Svar
0
· Visningar
94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V