Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Hoppning Är holstiner bra hopp hästar? Eller är dom bättre som dressyrhästar? Visst det är ju inte rasen som spelar roll det är ju olika för...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: starcraft
·
T
Hoppning Ska hoppa på tisdag men problemet är att det bara går att bygga ETT hinder, för det finns 4 hinderstöd, men ett utav dom är trasiga...
Svar
8
· Visningar
1 691
Senast: Matiz
·
M
Hoppning JAAA!! Linda Heed vann H&M Derby på falsterbo idag!!! Var bara tvungen att berätta det bara! :bump: :D
Svar
17
· Visningar
1 358
Senast: Achron
·
T
Hoppning Hur ska jag träna för att öka konditionen på min hopphäst? Tacksam för alla tips jag kan få.
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: v_NiniZ_v
·
E
Hoppning Hur höga är hindrena på LA,LB och LC ? :confused:
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Eweliina
·
W
Hoppning När går/gick ni över till stor häst från ponny? Hur gammal var ni då?
2 3
Svar
54
· Visningar
3 495
Senast: Joyride
·
Hoppning Vilka är favoriterna till Världscupsfinalen?
2
Svar
38
· Visningar
2 599
Senast: XenaStina
·
P
Hoppning VIll ha ett rimligt pris på vad denna ponnyn kan vara värd :cool: DEt är ett sto, 144cm mkh född 1997. Hon går ridlägren på...
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: sweet_extraa
·
Hoppning Som vissa vet så har mitt senaste hästår varit synnerligen dramatiskt, och inte speciellt roligt. Förra våren (2004) så bestämde jag mig...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: superstar
·
Hoppning Finns den? Jag har tränat för en hel del olika under årens lopp (nu låter det som om jag är jätegammal) och alltid lär man sig ngt nyt...
2
Svar
29
· Visningar
2 752
Senast: fio.
·
H
Hoppning Hur gick det för er som hade unghästar med??
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Asterix
·
L
Hoppning Jag läste precis att Maria Gretzers Zixten dog förra året.. Snacka om att jag har missat nåt!! Vad var det som hände med honom?? Han va...
Svar
8
· Visningar
1 242
Senast: Aeternum
·
Hoppning en häst som så gott som aldrig hoppat förrut. det enda vi har gjort är att galopperat upp för bank o travat/skrittat ner för den, samt...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Melle
·
Hoppning Får man tävla med Dressyrspö som är 75 cm på hopptävling. Spelar utsendet någon roll? Om spöt är 75 cm från ena änden till andra...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Aeternum
·
T
Hoppning Skulle vara kul o se lite bilder på era fina hopphästar! Vad är det för ras/hur gamla är dom och hur högt har de gått? Jag har en...
2
Svar
23
· Visningar
2 562
Senast: _Jensan_
·
W
Hoppning Nu skulle jag vilja se bilder/filmer på er när ni hoppar.
Svar
14
· Visningar
1 547
Senast: InsaneSpliffwizard
·
S
Hoppning har ni flera som ni hopptränar för, eller tränar ni bara för en och samma?
Svar
8
· Visningar
1 583
Senast: Prescott
·
W
Hoppning Hej! :) Nu skulle jag vilja höra hur ni tränar era ponnier? (ni som tävlar) Vad har ni med under en vecka? Tex. en dressyr lektion...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: starcraft
·
G
Hoppning Jag har ett connemarasto som är 11 år. Hon är duktig på både hoppning och dressyr... Har ni någon connemara eller känner till någon...
Svar
14
· Visningar
1 824
Senast: Zondell
·
L
Hoppning ...hästen som vann YRSM i år är släkt med min häst. Men det skulle vara kul o veta hur mkt släkt, ngn som har hans stamtavla eller...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst