Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
toughcookie skrev:Är det föresten bara jag som sitter och håller en liten tumme för att Pialotta ska riva? Det har inget med nuvarande ryttare att göra utan bara en kännsla av att Jan Tops inte förtjänar att ha en sån fin häst i stallet.....*bara liiiite bitter*
Louelle skrev:Meredith är säkerligen stor favorit..
Jag hoppas dock att hon inte startar eller att det går mindre bra för henne!
Enligt min åsikt så skulle hon inte tävlat alls överhuvudtaget sedan de positiva dopingproven togs på Shutterfly.
Tycker det är helt åt skogen att hon får fortsätta tävla trots att hennes häst bevisligen vart dopad med lugnande medel.
Fegt av FEI och de andra att inte stänga av henne i väntan på domar och överklaganden!!!
Ziri skrev:Jag hoppades absolut inte på henne. Blev megabesviken när hon vann. Tyckte hon skulle blivit dömd, känns sjukt att hon är med och vinner en massa nu. När man börjar dopa hästarna är det bara rent djurplågeri, enligt mig. Nu har ju hela Beerbaum blivit anklagade. Så förtroendet har väl iallafall börjat dala för dem...