önsketränare...

Sv: önsketränare...

peter markne *lungt* men annars for rolf goran bengtssson *hehe* :smirk:

*lånar knapp*

Vill absolut träna för Mari Holm och Annika ??? igen.. ja de är privat personer och de bästa tränare jag någonsin haft.. ger dom beröm, då vet man att man gjort nåt bra, för beröm är inget de slänger ur sig i onödan...

Jag hade lätt velat träna för dessa!

Henk Nooren
Rolf-Göran Bengtsson
Jan Tops
Ludger Beerbaum
Rodrigo/Nelson Pessoa
John Whitaker

:d

haha
de som har tränat för S.S och tycker att han kan vara något okänslig har icke ridit för Pontus Westergren, där kan man snacka okänslig, minst sagt. Fast de kör ju lite "samma race" eller vad man nu ska säga.

Ted Nätterqvist är och förblir föralltid nummer ett. Grymt bra tränare.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 676
Senast: hollypolly
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 651
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2