Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Beställer man" uppdaterade program" bara?? Eller ska man beställa ett o ett av dom nya/ändrade programmen 2007??
Svar
5
· Visningar
709
Senast: Atlas
·
Z
Dressyr I ändringarna för dressyr TR 2007 står det: Mom 221 Rad 1-5 samt 7de stycket Sporrar…. ändras till: Klädsel under ritten är...
2
Svar
37
· Visningar
3 656
Senast: Akustik
·
S
Dressyr Hur gör man öppna/sluta? Jag har aldrig lärt mej det och det är lite pinsamt att jag inte har det.:o
2
Svar
25
· Visningar
2 543
Senast: Lena_B
·
Dressyr Har under alla mina år som dressyr ryttare fokuserat mig mycket på min sits för en så bra inverkan på hästen som möjligt. Men jag har...
Svar
15
· Visningar
1 639
Senast: anglo_
·
B
  • Låst
Dressyr Hej Alla! Jag behöver lite tips om kür musik. Tycker det är väldigt roligt att testa olika låtar till min häst och se vad som passar...
Svar
2
· Visningar
906
J
Dressyr Att häst trampar bra under sig? Jag kan bara inte se detta! Jag kollade på spåren som min häst gjorde i snön idag. skrittar han då...
Svar
18
· Visningar
1 938
Senast: Paxido
·
  • Låst
Dressyr Hej alla! Nu ska jag göra projektarbete i skolan och ska då göra en dressyrtidning. Nu behöver jag eran hjälp! 1. Ge mig ett tips på...
Svar
1
· Visningar
786
D
  • Låst
Dressyr Någon som har detta nya programmet?? Eller har det inte kommit än?? Och är det någon som vet när man får starta Msv-klass? Efter ett...
Svar
3
· Visningar
1 630
Senast: Saigon
·
Dressyr Som bekant ska ju dressyrhästar vara stora och maffiga... Men hur långt kan man komma på en liten, maffig häst? Hästen jag har i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 617
Senast: Mirre
·
  • Låst
Dressyr Red med graman igår, av den enkla aledningen att vi har haft stora problem ett tag med galoppfattningarna, han springer iväg, släpper...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 007
L
Dressyr Får man tävla dressyr med magplattesadelgjord? På ponny, om det nu skulle vara någon skillnad. Och får hästen vara broddad?(vinterbrodd)...
Svar
13
· Visningar
1 672
Senast: Lilla_Millan
·
Dressyr Allmän fråga - är det någon mer där ute som reagerar på den yngre generationens dressyrryttare? De rider skrämmande ofta med hårda...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 957
Senast: Zandrizzz
·
S
Dressyr Jag undrar vilka klasser det finns för b-ponny i dressyr. LC, LB, LA... och sen?? Undrar oxå i vilken klass SM går i, och lag-SM...
Svar
9
· Visningar
1 608
Senast: ssannna
·
Dressyr Finns det någon som har kännedom om när SM i dressyr (ponny) går av stapen 2007? Vad jag vet, så skall det vara på Strömsholm, men som...
Svar
16
· Visningar
1 645
Senast: Lancet
·
A
  • Låst
Dressyr Får man ha spö på framridningen i dressyr nu mera?
Svar
1
· Visningar
832
Dressyr Nu har jag lite frågor till er, det hela handlar om min häst som jag uppfattar känner ett allmänt obehag av bettet (eller bett...
Svar
8
· Visningar
1 297
Dressyr Hej, jag har smått panik. Jag ska börja tävla dressyr med min D-ponny. Hon har haft väldigt svårt att hitta en sadel som sitter bra...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: M-oaa
·
Dressyr Hej allihoppa här jag undrar lite om man måste ha ridit på en viss % eller så i LA för att få starta MSV B (endast Regional tävling)...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: PrinceFair
·
C
  • Låst
Dressyr jag har en väldigt pinsam å dum fråga men jag har tidigare bara tävlat hoppning men har bytat inriktning nu så skulle bara kolla med er...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: WelshCob
·
S
  • Låst
Dressyr är det lite vansinne o satsa på en liten häst på 155-160 :confused: sällan man ser små pållar på dressyrbanan tycker jag. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka