Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Nu har den tyska utbildningsskalan nämnt så många gånger, så jag måste få fråga: - Hur ser den ut - Gäller det bara unghästar - Är...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 870
N
Dressyr Vad finns det för några kvalregler inom ponnydressyren? Både med regionala, nationella och mästerskapstävlingar såsom SM mm.
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: Nuchi
·
  • Låst
Dressyr Måste man använde sporrar i LC dressyr?:confused:
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Haffe
·
Dressyr Jag rider en märr i sina bästa år som egentligen aldrig ridits igenom i dressyren utan mest har markarbetats då det är en...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: Halvhalt
·
Dressyr En ny hjälpgivnignstråd (det är ju så spännande). Jag har precis börjat arbeta med skolorna med min häst vilket förstås föranleder...
2
Svar
25
· Visningar
3 671
Senast: tha_thing
·
L
Dressyr Red lektion på en häst som inte direkt är så lättriden, man msåte verkligen rida och jobba igång honom mkt för att han ska gå bra. Och...
2
Svar
28
· Visningar
2 764
Senast: rabarber2
·
Dressyr Kort gästspel på dressyr, då jag eg inte hör hemma här utan på fritidsridning eller grundridning. Hoppas det är ok. Jag undrar, när...
2
Svar
34
· Visningar
2 332
Senast: malinsky
·
J
Dressyr Hej! Jag vet att denna tråd har skapats många gånger, MEN, är man desperat så är man. Jo, det är så här att jag köpte häst för ca 4...
Svar
15
· Visningar
4 119
Senast: Krystalwise
·
S
Dressyr ...nån som kan beskriva vad det är? En vän undrar.
Svar
8
· Visningar
3 099
Senast: MaLinn
·
F
Dressyr Angående lösgjordhet och samling. Jag har hört och tycker själv att lösgjordhet är lite färskvara. *Har min häst vilat flera...
Svar
13
· Visningar
1 378
Senast: Fazer
·
B
Dressyr jag ahr en liten fråga angående innehållet i TR. Får man tävla dressyr i slips om man är tjej eller gäller det endast om man är...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: PrinceFair
·
Z
Dressyr #1. Om stångens vinkel vid kontakt kan bli mer än föreskrivna 45 grader, kan det ha fler orsaker än en för löst spänd kindkedja? #2...
Svar
19
· Visningar
2 817
Senast: Zephyr
·
H
Dressyr Hej när jag ska göra en skänkelvikning korsar min foderhäst framdelen och går jättefint, men bakdelen går fortfarande rakt fram. är...
Svar
9
· Visningar
1 119
Senast: hoppande_fux
·
  • Låst
Dressyr Så fort man får se bilder på andra som rider dreessyr, så kan man ge sig 17 på att några utbrister "aargh! Herregud mänska, vad gör du...
69 70 71
Svar
1 409
· Visningar
95 402
V
  • Låst
Dressyr Tipps på hur jag tränar in snygga halter på lättast sätt? Får inte rätt på det alls:/ Driver ordentligt in i halten och sitter...
Svar
2
· Visningar
775
M
  • Låst
Dressyr Skulle någon kunna förklara så tydligt som möjligt hur man gör ett enkelt byte? :)
Svar
2
· Visningar
1 711
·
S
Dressyr Jag har aldrig riktigt förstått detta begrepp, FEI :crazy: Hur hög skola är det? Vet inte om jag lagt tråden rätt men :angel: Och St...
Svar
3
· Visningar
1 256
·
Dressyr Någon som kan beskriva för mig på ett bra sätt hur man gör en bra halt? :p Jag lyckas aldrig (nästan)med att göra en halt så min häst...
2
Svar
29
· Visningar
4 560
Senast: susanne
·
H
Dressyr var på dressyrclinic i helgen. utbildning av den unga hästen. Har kommit en bit med min, hon bär sig skritt, trav, galopp, samlad som...
Svar
5
· Visningar
1 042
  • Låst
Dressyr Är kanske helt efter, men vart kan man hitta gamla Sm resultat? Främst för ponny, men det skulle vara kul å se hästresultat också...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka