Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Jag undrar hur länge ska halten vara i LC:1 vid X innan man fortsätter i arbetstrav till E,K osv? Är det ca 6 sekunder? Får man rida...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: WiMa
·
D
Dressyr är det någon som brukar använda säkerhetsväst när ni tävlar dressyr? Jag har en travhäst och ska tävla för första gången i vår. Räknar...
Svar
12
· Visningar
1 208
Senast: dolphinsmile
·
L
Dressyr Hej! Kan någon säga något om Pfiff Lovell? -Kvalité -Knästöden, hur uppbyggda är de? -Djupet i sitsen -Lädret -Vad har ni för...
Svar
5
· Visningar
1 483
Senast: vickis-pajala
·
F
Dressyr Vad menas med att hästen går bakom hjälperna? Vad menas med att den går mellan skänkel och hand? Hur ska man få en häst som går...
Svar
8
· Visningar
2 714
Senast: ch791022
·
Dressyr tar det från början: Jag har en sexårig valack som jag haft i fyra år, jag har ridit in honom själv och allt har gått bra och fort...
Svar
12
· Visningar
1 413
Senast: Centaur
·
D
Dressyr Är de tillåtet att tävla i dressyr med svarta hanskar? jag har sett det många gånger i hoppningen, men aldrig i dressyrsammanhang. Är...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Fierezza
·
E
Dressyr Fick hem de nya programmen idag och kastade mig genast över 5-års programmet. Är det någon annan än jag som reagerat på hur stor...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: Trevita
·
Dressyr vskulle vilja veta om det är någion som harerfarenhet avderas dressyrsadlar hur dom är och vad ni tycker om dom? finns massor om...
Svar
11
· Visningar
2 766
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Tycker ofta när jag ser på träningar att det är jättevanligt med att kandarstången "faller igenom" dvs. att man spänner kindkedjan...
Svar
10
· Visningar
1 193
Senast: Filtnisse
·
I
Dressyr Jag har inte varit inne på Buke på ett tag- det ser annorlunda ut, jag hoppas jag lägger frågan på ett "ok" ställe... Får man tävla i...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: PrinceFair
·
R
Dressyr ... att prestige hippos dressage kan passa denna rygg? Om inte har ni några tips? :bow: OBS Inte mina bilder men min häst...
Svar
17
· Visningar
1 150
Senast: Ruh
·
Dressyr Hej, är det någon som vet vad som är ändrat i LA:1 ?? Nyfiken ? Har beställt det nya programbladet men jag vill veta nuuuu ... Någon...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 166
Senast: Choklad
·
Dressyr Flytta tråd om den ligger fel Hej! Jo som rubriken antyder har jag väldigt lätt för att knipa knäna. Vad kan man göra åt saken? Vill...
2
Svar
22
· Visningar
5 353
Senast: heroine
·
T
Dressyr Finns det några bra övningar för att få en dam som ibland passar i skritten att sluta göra det:crazy:
Svar
15
· Visningar
1 325
F
Dressyr Hur gör ni med bytet efter galoppökningen på diagonalen? (vid bokstaven, som jag fattat det ) Blir det före bokstaven eller i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 792
Senast: mimus
·
F
  • Låst
Dressyr Vad är skolor? :confused: :crazy:
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Prepreden
·
Dressyr Ja ni ser frågan. Är det så att man ska ha en gjord med tre söljor eller är det något knep här som jag har missat? :eek:
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: satanic
·
A
Dressyr Jag har ett problem.. Rider en C-ponny som verkligen inte vill någonting. Hon jobbar emot skänkeln, och har öronen bakåt hela tiden. Sur...
Svar
14
· Visningar
2 313
Senast: Equiform
·
Dressyr Har ni varit med om att få göra saker som ni normalt kanske inte annars gör på era dressyrträningar? För alla jag har ridit så ska...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
22 614
Senast: mackan
·
T
Dressyr Jag är ganska ny när det gäller dressyr och ska försöka mej på att tävla ett LC program. På ett ställe ska man vända snett igenom, och...
Svar
13
· Visningar
2 247
Senast: lasseman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka