Sv: Nytt i LA:1
P0:an är ju nytt för i år! Tack för hjälpen iaf, hoppas jag får mina program SNART!
P0:an är ju nytt för i år! Tack för hjälpen iaf, hoppas jag får mina program SNART!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var har du beställt de nya programbladen? Jag ser nämligen inte att de går att beställa från förbundet ännu.
Försöker svara alla i samma inlägg!
B_A_L: Nej, inga skolor i LA:P0. Bland att finns t ex Förvänd galopp (ex. P-V halvcirkel 20 m). Dessutom enkla byten (med fler steg!), fast här kallas det galopp, vid X mellanskritt cirka 8 steg - galopp.
Tulip: I LA:1 är halvt igenom mellan ex. K och E, ganska snävt alltså. Sedan fortsätter galoppen till hörnbokstaven, i detta fall H.
Yelly: I LB:3 är det ingen halt längre i det skedet, utan 4 bågar, C-A. Halten ligger i stället efter att man gjort en volt vid S, sedan vänder man över banan vid X och gör halt. Därefter ny volt vid P.
Hoppas jag inte virrade till det!
Försöker svara alla i samma inlägg!
B_A_L: Nej, inga skolor i LA:P0. Bland att finns t ex Förvänd galopp (ex. P-V halvcirkel 20 m). Dessutom enkla byten (med fler steg!), fast här kallas det galopp, vid X mellanskritt cirka 8 steg - galopp.
Tulip: I LA:1 är halvt igenom mellan ex. K och E, ganska snävt alltså. Sedan fortsätter galoppen till hörnbokstaven, i detta fall H.
Yelly: I LB:3 är det ingen halt längre i det skedet, utan 4 bågar, C-A. Halten ligger i stället efter att man gjort en volt vid S, sedan vänder man över banan vid X och gör halt. Därefter ny volt vid P.
Hoppas jag inte virrade till det!
Halvt igenom mellan K och E???
Ja, du kommer ut mellan K & E.
Nåt liknande detta (obs! snabbskiss, lägg inte för mkt vikt vid den...!)
Men det där ser ju himla dumt/konstigt ut, jag tycker det andra var bra - kul program
jag håller med dig, och tycker att det verkar lite töntigt det nya. blir ju knappt ngn förvänd alls med den nya vägen.
Vad jag förstår så kan man göra vägen snävare och på det sättet visa upp mer eller mindre förvänd galopp, jag tycker att det är jättebra att man har ändrat i detta program då den tidigare vägen, faktiskt var svår om man skulle utföra den rätt....