Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
  • Låst
Dressyr Jag brukar rida ponnyn med graman dagen efter att hon har vilat därför att hon då brukar ha mycket överskotts eneri = stark & stel. Här...
2
Svar
21
· Visningar
3 269
Senast: Olympus
·
M
Dressyr Hur länge ska kopiorna på dressyrprotokollen sparas? /Malu
Svar
7
· Visningar
887
Senast: MaLu
·
Dressyr Provar att lägga den här frågan på detta forum, då jag inte fått några svar under Utrustning. Jag köpte för ett tag sen en begagnad...
Svar
1
· Visningar
739
Dressyr Nu är det så att stallägaren där jag rider snart får hem ett gammalt avelssto som hon vill ta föl på nästa år och hon vill att jag ska...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 577
Senast: Bums
·
L
Dressyr Hej! Min lilla dam fick en spark på halsen för några månader sen, det gick inte hål på huden men det blev ett jack in på 3 cm. vet...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Love_energy
·
Dressyr Hej! Jag tycker att vitt schabrak och vita lindor på hästen är jätte snyggt, liksom vita ridbyxor. Nu är det dock så att min häst är...
2
Svar
20
· Visningar
6 057
M
Dressyr Vad tycker ni om denna sadel?? Har hört så många olika bud att jag inte längre vet vad jag ska tro... :confused: Funderar på att köpa...
2
Svar
34
· Visningar
6 306
Senast: Mistrelle
·
S
Dressyr Kan nån ge lite info om vad det är, varför man gör det och exempel på övningar? har läst en del men inte riktigt förstått helt och...
Svar
13
· Visningar
5 264
Senast: flashlight
·
Dressyr Vad har era hästar för stl på tränsbett? Stång? Bridong? Berätta gärna vilken typ av bett ni har också. :)
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: Lancet
·
U
Dressyr Hej alla. Skulle behöva lite tips och råd från er kloka bukefalister ang min vallack. Har inte haft honom så värst länge och han är...
Svar
17
· Visningar
1 668
Senast: NiAl
·
  • Låst
Dressyr Jag hade tyckt det var spännande om ni skrev vilka intryck ni har fått av olika dressyrsadlar ni har provat. Hur de känns att sitta i...
Svar
1
· Visningar
727
Dressyr Hallåj! vad tycker ni är snyggast att ha för färg på lindor och schabrak på en brun häst?.. Funderar på ljust mintgrönt eller något, men...
Svar
15
· Visningar
1 366
Senast: Darbhanga
·
S
Dressyr Hej. Kan någon hjälpa mig. Har ingen TR tillgänglig och behöver veta hur många skrittsteg det är på det enkla bytet i de olika...
Svar
7
· Visningar
6 450
Senast: Nortra
·
B
Dressyr Hej alla! Jag hoppas att ni kan hjälpa mig. Min kompis har köpt ett sv. hblsto för ett par månader sedan som hon ska låta betäcka...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: Sara-Ida
·
Dressyr Jag skulle behöva lite tips och ideer på vad man kan göra ute nu som det är stenhårt och IS överallt.. Känns typ som att det kvittar om...
2
Svar
37
· Visningar
2 822
Senast: evis
·
Dressyr Hejsan jag är är en tjej som just har börjat min tävlingskariär (2a märke 2 en gång :P). Ska tävla Lätt c:1 för första gången (som...
Svar
4
· Visningar
3 583
Senast: PrinceFair
·
B
  • Låst
Dressyr Var har alla program man kunde hitta här förut tagit vägen???:crazy:
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Anna-panna
·
L
Dressyr Hejsan, jag har en fullblods korsning som kom till mig for ett ar sen for att hon var farlig och hade forosakat en hel del olyckor...
Svar
8
· Visningar
1 234
Senast: lovelylace
·
Dressyr Vart får man tag på fina dressyrpannband som är lixom "formade neråt" Såhär...
Svar
15
· Visningar
1 584
Senast: caroline_lu
·
L
Dressyr hästen i fråga är lättare att rida i form i höger varv, flyttar sig smidigare för vänster skänkel, har en bättre vänster galopp...
Svar
7
· Visningar
3 847
Senast: rabarber2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka