Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Dressyr Hej! Jag har en D-ponny på 14 år (15 i sommar) som jag så smått har börjat tävla med i dressyr. Min tränare har lärt sin häst...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 730
Dressyr Vad menas med det ? Avbrott och sen fatta ny galopp?
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: legendier
·
I
Dressyr Har ni vita handskar på er när ni tävlar dressyr? Tycker ni att man ska ha det? Brukar de flesta på dressyrtävlingar ha på sig vita...
2
Svar
20
· Visningar
4 313
Senast: Anna-panna
·
Dressyr Ja vi kan väl lika bra inviga detta underforumet också ;) Vad har ni för stam på era dressyrhästar? Min pålle är f. 1998 och...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
17 139
Senast: heartgirl
·
Dressyr Är det någon här som har en brun (tabacco) sadel från prestige? Finns ju bara i svart och tabacco, men hur mörk/ljus är tabacco...
Svar
19
· Visningar
1 597
Senast: Centaur
·
Dressyr Jag är helt på det klara med att kat D ekipage som har lägst sex placeringar i de högsta ponnyklasserna har rätt att starta MsvB klasser...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Darbhanga
·
Dressyr Dagens ridpass förflöt till en början ungefär som vanligt, bortsett från att jag själv var (efter att ha filmat oss) mer medveten om och...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 522
Senast: axel
·
Dressyr Jag är jättespänd och förväntansfull! Jag ska skicka min 9-åriga elephant på tillridning hos en duktig ryttare! Inte för att vi har...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 013
Senast: Hedwig02
·
L
Dressyr Fins det någon som har samma prolem som jag...? Jag är på jakt efter ett par ridstövlar men eftersom jag har ganska stora fötter (39)...
Svar
11
· Visningar
1 444
Senast: _Liddan_
·
S
Dressyr Varför får man inte tävla dressyr i en bomlös sadel? Nu finns det ju bomlösa sadlar som ser ut som en vanlig engelsk dryssyrsadel. Varför?
Svar
10
· Visningar
1 337
Senast: Tussilago
·
Dressyr Som en del redan sett så har jag köpt mitt drömträns, ett rundsytt Döbertträns :love:! Dock kom jag för ett par dagar sen att undra...
Svar
17
· Visningar
2 690
Senast: Victovie
·
Dressyr Jag har tappat min "flärp" som är påträdd nosgrimman bak.. där man "trär tillbaka" för att spänna nosgrimman, någon som förstår vad jag...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Breccia_
·
Dressyr Hej! Nu letar jag ett nytt dressyrträns till min pålle :D Det ska vara ett svart rundsytt med bred nosgrimma, vet inte om jag ska ha...
Svar
18
· Visningar
1 423
F
Dressyr Jag har nyligen fått hem en ny häst på foder. Det är en stor hopphäst som hoppar väldigt bra men det är lite värre med dressyren och det...
Svar
17
· Visningar
4 478
Senast: grazzie
·
Dressyr vill ha tankar och idéer om hur ni gör med hästar som biter sig fast i ena sidan och/eller hänger i handen. hästen jag funderar över...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 998
Senast: Magnolia_
·
Dressyr Hej! Jag har köpt en ny häst och misstänker att min sadel behöver vidgas lite. Är det någon av er som har en Pfiff Amaretto som gjort...
Svar
17
· Visningar
3 983
Senast: Ante
·
Dressyr *Vad har ni för mål med eran häst/hästar? *Vilken "nivå" rider ni på nu? *Vad har ni för bakrund (tävlingsryttare, skogsmulle nybörjare...
2
Svar
31
· Visningar
2 591
Senast: aprilia
·
L
  • Låst
Dressyr Hej.... Nu börjar min ponny gå riktigt bra. Börjar tänka på dressyr tävlingar? Men kan inte ALLA regler så snäll je mig tips regler vad...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: amalia
·
E
Dressyr Jag vet egentligen vad jag tycker men jag MÅSTE få fråga vad ni andra har för åsikter ang det här med formen. I vår stall finns två...
2
Svar
20
· Visningar
2 509
Senast: Rohirrim
·
  • Låst
Dressyr Just nu siter jag med ett stort bekymer, jag behover hitta riktigt, riktigt bra ridstovlar av toppkvalitet och priset spelar inte sa...
Svar
2
· Visningar
691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar