Hur många har skickat hästen på tillridning?

Sv: Hur många har skickat hästen på tillridning?

Min 5-åring ska var hos min tränare två veckor när vi åker till fjällen och jagar lite ripa. (Eller om vi nu mest kommer att gå 3 mil om dagen...beror lite på hur voffsingarna sköter sig...:angel:)

Känns jättebra eftersom jag litar helt på henne. Har inga problem med hästen men tyckte att det var en vettig idé att ge henne lite extra träning och utbildning istället för att hon bara skulle gå hemma och bli motionsriden av någon stallkompis.
Har vilda planer på att åka ut och tävla lite med henne sedan i höst eftersom vårsäsongen blev spoilerad pga en vrickning.

Liknande trådar

Hästvård Har en häst av större kallblodsras som dom senaste åren haft problem med klåda. Han är under fortsatt utredning av veterinär som är...
Svar
17
· Visningar
1 850
Senast: maddie202
·
Hästvård Eftersom jag blivit med hingst är jag väldigt nyfiken på hur andra håller sina hingstar. Är det fortfarande så att det direkt innebär...
2
Svar
25
· Visningar
5 558
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 968
Ridning I stället för att kapa en annan tråd så startar jag en egen. Skillnaden är jag är betydligt äldre än den andra trådstartaren. Jag är 45...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 756
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V