Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Övr. Grenar Den som tycker att sånna är roliga att spana på & har Lunarstorm, kan ju alltid spana in mina gamla kollage (kaxiga_hanna) från Täby &...
Svar
8
· Visningar
1 270
Senast: bullis1
·
M
Dressyr Hur lägger ni upp träningen under vintern? Antal dagar på ridbana samt antal dagar ute i naturen? Samt hur långa träningspass? Kul...
2
Svar
25
· Visningar
2 463
Senast: Dilli_Blue
·
N
Övr. Grenar Någon som vet om det finns shrttis agility i värmland? :o
Svar
5
· Visningar
1 236
Hoppning På ponnyhoppning igår var det några som blev tillsagda för att de hojtade på sina ponnysar på banan. Det var en tjej som hojtade...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 330
Senast: Pyramus
·
G
Hoppning hej.. jag undrar en sak.. man får ju tävla ponny efter man e 18 men får man då tävla den hur länge som hälst..asså typ när man är 25...
Svar
3
· Visningar
1 122
·
Western Jag undrar om ni har några tips hur jag ska få min medryttar häst att gå vidare i utbildningen? Vi har fastnat. Jag rider två hästar...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: lillamyggan
·
S
Körning Vet att det finns flera här som är duktiga på att köra in hästar.. Och jag hoppas på lite goda råd om hur jag ska på börja min in...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: _L_
·
Dressyr AAAAAARGHHHHHH! Måste bara få skriva av mig lite, så att hästen inte märker något :D . Har en häst som jag inte släpper till...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Caramella
·
M
Dressyr Hur lång tid tar det innan eran häst går i form när ni rider dressyr? Kröker den på nacken med en gång och arbetar med ryggen eller tar...
Svar
16
· Visningar
2 036
Senast: dressyrfjolla
·
T
Islandshäst När jag löslongerar min häst (femgångare med ganska stark pass) och tömkör henne så har hon en sån trav att jag snart smäller av...
2
Svar
21
· Visningar
2 339
Senast: sambaengi
·
Tävling De nya priserna kommer att bli: * Lokal ryttarlicens 165: - * Nationell ryttarlicens senior 825: - * Nationell ryttarlicens junior...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 737
Senast: _otursbarn_
·
Trav vad tycker ni om monté?
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 765
Senast: em76
·
J
Islandshäst Hejsan! Wow! Vilken fullspäckad tävlingssäsong :banana: :D Jippie! Vad roligt att det är så många regionala tävlingar! Skulle...
Svar
12
· Visningar
1 123
Senast: Dolores_88
·
C
Islandshäst Får man tävla dräktigt sto till 3e månaden eller är det totalförbud?Vet att man får tävla vanliga hopp å dressyr tävlingar med dräktig häst.
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: chrysler
·
S
Western Kan någon förklara för mig vad dessa konstiga ord och siffror betyder på ren svenska, för mig som är nybörjare i westernsadeldjungeln...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: seejii
·
W
Dressyr hur många dagar i veckan tycker ni att en häst ska få vila om schemat ser ut så här (ungefär) Måndag: dressyr pass (ca1h) Tisdag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: bollen__
·
Hoppning Hoppkurs i stallet i onsdags och torsdags. I onsdags blev det lite tråkigt mot slutet (se min tråd på gnägg), men igår tog vi i med nya...
Svar
1
· Visningar
997
·
Trav Var/hur beställer jag papper så jag kan göra ägarbyte på en travhäst?
Svar
4
· Visningar
4 195
Senast: Sammet
·
F
Hoppning Vad tycker ni. Inga bra bilder dom är tagna på TVn tyvärr. Men nått ser man väl;) Här kommer en på min förra ponny som är en Welsh...
Svar
18
· Visningar
1 116
Senast: Fladde
·
A
Islandshäst Oh ska åka o kolla på en häst på lovet :banana: En 7-årig femgångare, svettfux med kritvit man o svans! Välriden och tävlad en gång i...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 954
Senast: Anna_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30