Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Tävling Nu vill jag ha detta klart för mig! Är alla hästar med gröna papper automatiskt anslutna om man betalar in avgiften till Swedehorse...
Svar
5
· Visningar
2 293
Senast: athena
·
G
Distans Hej jag tänkte anmäla mej till kunnekulleritten CR nu i vår men undrar vad för papper krävs?? Hästlicens? Ryttarlicens? Gröntkort...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: mahlmt
·
Western En galen ide eller nåt och fundera på? Har ridit honom med grimma förut, dock en helt vanlig och den glider ju rätt mycket. Men det...
Svar
15
· Visningar
2 213
Senast: Farrix
·
N
Hoppning hejsan, ja undrar va ni tävlar för klasser?? :bump:
Svar
16
· Visningar
1 001
Senast: Ämelie
·
Hoppning Jag skulle vilja veta lite roliga övningar eller banor att träna hoppning på. Jag har hört att studs e bra träning men min häst hoppar...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: SanchoPancho
·
M
Trav vet ni någon sida där det fins montébilder från frankrike? kram maria
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: b4nugget
·
A
Western hej. Jag har blivit nyfiken på western men kan verkligen ingenting om det. är det någon som vet vart man ska börja leta info och så...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Niken
·
Tävling När jag var och kollade på en dressyrtävling i våras så var det en som sa när det var prisutdelning "men hon ställer ju sig på fel sida"...
Svar
15
· Visningar
6 353
Senast: Rufsan.
·
Trav Nu får ni hålla tummarna håårt för min pojke, Hennessey Tor imorrn! :bump: Bergsåker, Lopp 8, Spår 1! Bara han håller sig i trav är...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Illiana
·
P
Trav Hej! Jag och in sambo är relativt "nya" i travsvängen. Själv har jag haft halvblod i ca 20 år. Jag har funderat lite på detta med...
Svar
4
· Visningar
2 332
Senast: jari
·
Körning Har funderat lite på att skaffa en loksele till vbl:et för att kunna köra med timmerkälken jag skaffat. Har en Värmlandssele från Hööks...
Svar
13
· Visningar
1 797
Senast: Grevinnan
·
J
Islandshäst Hej! Jag är nog den dummaste man kan tänka sig... :cry: :cry: :cry: För ungefär 3 år sedan så skulle jag vara med på en tävling...
Svar
12
· Visningar
1 355
Senast: ang
·
T
Islandshäst hur får man en islandshäst i tölt? hur får man igentligen en islandshäst i tölt? måste veta.. :confused:
Svar
12
· Visningar
2 225
Senast: Totola
·
S
Dressyr Hur mycket rider ni era ung hästar vid till ridningen?? Är rädd att han ska tröttna om man rider för mycker även om han absolut inte...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: skrållan
·
R
Dressyr från Olympia, var det någon som såg den?? Jag kom in precis när Carl Hester hade ridit färdigt, han fick ju så bra procent så jag undrar...
Svar
12
· Visningar
1 154
Senast: Jfrelin
·
Fälttävlan Hur lägger ni upp ett täningsprogram från början!!! Har tänkt tävla terräng i Maj. Min häst har grundkonditionen o ch är 4 år.. Han har...
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: LenaH
·
M
Körning Går det att "göra om" en travsele till en vanlig bröstsele? Vi har nämligen en travsele till vårt russ, men eftersom jag är ytterst lite...
Svar
3
· Visningar
979
Trav vad kostar sadlarna? vilka e bäst? var kan man få tag i dem? (bilder på monte sadlar e välkommet). vilken säkerhetsväst tycker ni är...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Marri
·
A
Trav Är det någon som vet hur/vart man anmäler att hästen är avliden? Räcker det att man ringer stc eller måste man skriva? Förr skickade man...
Svar
4
· Visningar
1 782
Senast: Bodbäckspålle
·
P
Hoppning Vad är det för olika saker man kan få dispans på ? Kan jag med min 5 åriga ungponny få dispans så att jag kan hoppa den som en 6...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama