Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Vet i fasiken när denna lågkonjunktur ska lätta! Ni som får sålt eller har många spekulanter, hur gör ni? Vart i landet är det mest fart...
Svar
18
· Visningar
2 915
Senast: Teilani
·
Övr. Grenar Skulle gärna vilja veta lite mer om honom, nån som har koll på hur han gått? Nån som har en avkomma efter honom? Vill gärna ha info...
Svar
8
· Visningar
2 363
Senast: Tippie
·
Körning Hur långa skall tömmarna vara till en liten häst?
Svar
4
· Visningar
2 268
Senast: lil-sis
·
Dressyr Har bara ett vitt schabrak och ska rida tre klasser till helgen, kommer alltså behöva ett reserv... Är det okej att tävla med svart...
Svar
6
· Visningar
2 730
Senast: Fenestra
·
Körning Hejsan! Jag har en Pfiff bröstsele till min shetlandsponny. Det här är den första sele jag haft med draglinor, har tidigare bara kört...
Svar
2
· Visningar
1 333
Senast: Exit
·
Dressyr Är ju så kul med bildtrådar så jag tycker vi kör en till:D! Nu är ämnet ditt absoluta favoritfoto från 2012. Tänk på att ämnet är...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
21 500
Trav Ni som bara tränar hästarna en period på året (tex vintern) lägger ni upp utfordringen (foderstaten) annorlunda under träningsperioden...
Svar
8
· Visningar
2 175
Senast: ghost
·
Svar
17
· Visningar
2 583
Senast: Gammeln
·
K
Körning Kanske någon här kan svara på om roslagsrockarden till shettis är bromsad el. obromsad?
Svar
11
· Visningar
1 560
Senast: Anna_
·
Islandshäst Är det nån av er som har erfarenhet? Eller nån som är skeptisk till att ge sin häst Metacam pga att man hört om biverkningar? Skulle...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
30 126
Senast: Draumsyn
·
Dressyr Snart drar tävlingsterminen igång. Att pyssla och göra hästen och sig själv fina är ju halva grejen så nu vill jag se och höra hur ni...
Svar
8
· Visningar
7 068
Senast: aprilia
·
Distans Har nu bestämt mig att jag ska köpa en ny sadel inför distanstävlingarna nu i sommar men vet inte vad som är bra?Har en varmblodstravare...
Svar
0
· Visningar
1 845
Fälttävlan Hej! För 5 år sedan gick jag en utbildning där det bla ingick terrängträning och jag fick också möjlighet att ta grönt kort i...
Svar
10
· Visningar
3 842
Senast: Gnapp
·
L
Islandshäst Är det någon av er som har avkommor efter krapi? skulle vara kul att veta lite mer om dom då jag själv har en pojke efter honom?! Vad...
2
Svar
30
· Visningar
7 041
Senast: nicole1
·
Distans Hejsan. Börjar planera inför vintern redan ... Förra året köpte jag quikstuds och dem var ju rena skiten.. Lossnade och lixom...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 959
Senast: busigdemon
·
Övr. Grenar Hallojs! Som ett tips från Wrangler att "tänka utanför boxen" så kom hon på att höra med er hur ni hanterar och tränar dessa fullblod...
Svar
16
· Visningar
4 716
Senast: mamman
·
Islandshäst Vill bara önska alla som ska ställa upp i vintermästerskapen lycka till idag :D Jag hade gärna ställt upp själv men känner inte att...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Elinbeyla
·
Western Letar efter en filtfodrad ropinggjord och har hittat en från Wrangler för en femhundring men har ingen koll på märket om det är prisvärt...
Svar
0
· Visningar
1 074
Senast: Angel
·
Western Ni som använder eller har använt knäskydd på era hästar, vilka olika typer finns det å vart hittar man dom? Vill ha ett som utgör ett...
Svar
0
· Visningar
1 113
Senast: Tussemaja
·
Distans Nu är sadelinprovning bokad. Jag som ridit bomlöst med Skito under sen 1999 undrar nu; Vad har man under en bomsadel av allroundtyp...
Svar
7
· Visningar
2 550
Senast: Majorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix