Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Var går gränsen mellan bus eller om hästarna slåss? Skulle hämta min häst i hagen idag och då sprang han & en annan häst runt i hagen...
Svar
10
· Visningar
1 791
Senast: Lobelia
·
Körning Ja, vad gör man då? När allting krånglar och man inte orkar ta tag i det trots ponnyerna (1 egen och en foderponny, båda shettisar) ser...
Svar
12
· Visningar
2 200
Senast: Pallen
·
Körning Har ni med handhäst när ni kör? Hur gör ni med handhästen när ni spänner för/ ifrån och under tiden ni kör?:) Vad för grimma och rep...
Svar
17
· Visningar
3 661
Senast: Efwa
·
Western Min häst är westernriden av tidigare ägare och jag själv är väldigt okunnig men jag tycker att det är intressant och vill lära mig. Jag...
Svar
11
· Visningar
4 416
Senast: sthu
·
Western Nu är jag tillbaka efter några års frånvaro :D Jag har en 7 årig korsning (för er som kommer ihåg Wille) som jag har problem med...
Svar
7
· Visningar
1 678
Senast: ishmanda
·
Körning Nån som har en sån eller har nån erfarenhet? Är intresserad av den till min shettis då vi ska köpa ny vagn. Vi kör till husbehov, inne...
Svar
0
· Visningar
1 500
Senast: Apollo
·
Islandshäst Har ni sett videon? Och vad tycker ni om de metoder han använder på hästen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 852
Senast: Teilani
·
Dressyr Hej! Jag ska fixa lite bra musik som man kan lyssna på på dressyrträningarna, men de enda tips jag har hittat är för stora hästar. Jag...
Svar
1
· Visningar
1 578
Dressyr Jag går och funderar på att starta i en dressyrtävling på klubbnivå och har suttit och läst TR angående utrustningen men känner mig lite...
Svar
4
· Visningar
1 937
Senast: Magiana
·
P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
Islandshäst Hej! Jag vet att det finns en sådan här tråd men jag har några specefika frågor som jag behöver ställa som jag inte funnit svar på...
2
Svar
25
· Visningar
4 204
Senast: Boj
·
Dressyr Kommer kanske bli en luddig trådstart här då jag sitter på jobbet. Vad är eran syn på att vet-checka sin häst regelbundet? Hur ofta...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
18 400
Senast: Estivuz
·
Western Igår hämtade jag ut den, och har nu det stora nöjet att få presentera min lilla svartas alldeles egna svängda westerngjord! :D...
2
Svar
25
· Visningar
6 243
Hoppning Hej jag skulle behöva få fram tävlingsresultat / vad dessa hingstar har presterat i sitt tävlingsliv, vart hittar jag det HJÄLP mig...
Svar
4
· Visningar
2 064
Senast: Jerseyite
·
Körning Som rubriken skvallrar om gäller mitt huvudbry denna kombination. Jag har en släde på låns hemma, ett ganska nätt hemmabygge som jag...
Svar
15
· Visningar
3 844
Senast: -Catherine-
·
Dressyr Då jag lite smått börjat titta efter ny häst har jag tänkt titta på lite olika typer av hästar. Jag tycker att man lätt blir insnöad som...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
27 924
Senast: sassiball
·
Körning Jag är sämst på lokselar, köpte denna billigt över annons och vill endast åt lokorna då jag redan har däckel. Men innan jag slaktar den...
Svar
5
· Visningar
3 791
Senast: kolblakkur
·
Körning Funderar på någon typ av större vagn till våren/sommaren till min nordsvensk. Men vill gärna ha lite att gå på innan jag letar. Vill ha...
Svar
0
· Visningar
1 423
Senast: Egonson_
·
Dressyr Har ett mål om att börja tävla LC-LB dressyr på min häst. Saken är den att jag inte riktigt får fram dessa lite snyggare gångarter på...
2
Svar
27
· Visningar
6 160
Senast: Equilina
·
Western Hej alla! Funderar på att börja rida min häst lite mer åt western-hållet,men är osäker på om jag kan göra det på egen hand (dvs använda...
Svar
18
· Visningar
2 797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar