Isabell Werth bjuder på sig själv och Satchmo

Sv: Isabell Werth bjuder på sig själv och Satchmo

kl

Fin film, kunde inte bry mig mindre angående hennes användande hjälm eller inte! Om någon valfri person väljer att inte använda hjälm efter att ha sett filmen, får de väl gott skylla sig själva. Man har väl ett eget ansvar över sig själv. Blir hysteriskt trött på allt gnällande om hjälmar.. Och ja, man kan tänka själv om man är tonåring också.

Fast IW har ju gjort en stor grej av sitt hjälmanvändande. "Jag är mamma till ett barn nu, jag skall aaaldrig rida utan hjälm igen". Det var ju ganska stor press runt det.

Därför tror jag folk reagerar.

Ah okej. Då förstår jag ändå lite. Men trots allt - enligt mig onödigt att haka upp sig på. Ibland kan man väl ändå bara låta bli att gnälla, och bara se det fina :)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 749
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 107
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 317
Senast: shia
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 930
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix