Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä fy fan.. jag har hört att det ska vara tortyr
Mes...
Gav dock ingen som helst effekt på min knäskada trots upprepade behandlingar! Dyrt var det hur som helst!
Nåja du håller dig ju aldrig i skinnet utan springer och far trots skador hit och dit hela tiden.. finns väl inget som hjälper för det
Som svar på den ursprungliga frågan: Nej jag vetcheckar inte min häst. Och nej jag håller inte med om det Cashmir säger här i tråden att bara för att man säger att man aldrig haft en halt/behandlad hästså betyder det per automatik att man inte har koll. Med ett sådant uttalande är man ute på djupt vatten tycker jag.
För min del får folk gärna kolla sina hästar och spruta dom hur ofta dom vill men för MIG känns inte det rätt. För min del skulle det kännas bättre att vila hästen så den blir fräsch på RIKTIGT. Men nu tillhör jag ju också skaran som säger att jag aldrig haft en häst som har vart "ledhalt". Men det är troligen för att jag har noll koll
Mackan! Inte uppmuntra fio!
Shockwave används inte förebyggande .
Allt i inlägget ovan är human medicin ska tilläggas . Men samma princip gäller ju för häst .
har jag ingen som helst aning om, men jag skulle tro att det inte är shockwave i humanaspekt vi pratar om, med den som Fio beskriver att man kör hemma lite på egen hand s.a.s. Lär vara två helt skilda saker.