Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med, det känns inte ärligt alls.
kl
Låt Niela vara med sin fina islänning, förstår mycket väl att hon inte vill lägga ut någon film. Måste man det bara för att folk tjatar?
Men som jag sagt är folk som vill se oss mkt välkomna hem till oss och se oss rida i ridhuset istället.
Är väl rätt uppenbart att det är ett nick som vill samla info . Tragiskt .
Hur vet man det?
Frågar ej för att vara näsvis utan för att jag undrar hur ni kan vara så övertygade om att så är fallet? Det trillar ju in nya användare hela tiden på bukefalos.
Nu kommer hela islandsponny världen vallfärda för att ta del av Dig och Din hästs kunskaper, men förära oss med en film på en islandsponny i passage och svår dressyr.
På tyska wikipedia så omnämns den isländska hästrasen både som islandpferd och islandpony så Dressurpferde behöver inte nödvändigtvis använda islandsponny i nedvärderande ordalag. I övrigt förstår jag inte vad i inlägget som är falskt eller elakt? (men det angår ju inte mig i alla fall)
Pja med tanke på hur många pm om vem som har film på nielas häst så känns det högst befogat faktiskt .