Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Dags för en 2012-tråd tycker jag! Januari Februari 18-19 Indoor Eventing, http://www.facebook.com/events/290838710963270/...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
32 395
Dressyr Hej Jag rider ett sto med hett humör. Hon går jättefint när man väl får henne avslappnad men det känns som om hon "letar" anledningar...
2 3
Svar
50
· Visningar
11 610
Senast: Mimsan_
·
Fälttävlan Hamnade av en slump på Total Recall Videos youtube-sida, hittade massa fina filmer från fälttävlan i England. (Men jag reagerar också...
Svar
9
· Visningar
2 805
Senast: fio
·
Islandshäst Ja, hur är det nu på islandshästtävlingar med märken på ridkläder/schabrak? Det har varit ett väldigt rabalder inom SvRF-grenarna...
Svar
5
· Visningar
1 844
Senast: Freyr
·
Svar
3
· Visningar
2 470
Senast: AlexandraT
·
Körning Hur breda få skaklarna vara baktill på en tävlingsvagn? Har äntligen fått hem min nya vagn som är 110 cm i spårvidd, alltså godkänd...
Svar
8
· Visningar
2 054
Körning Går och funderar på att köpa antingen en ergonomisk brösta eller en french collar till Isak. Han drar helt okej i en "vanlig", men vill...
2
Svar
37
· Visningar
10 788
Senast: Egonson_
·
Dressyr Med tanke på snacktrådens senaste sidor hade det varit intressant att se hur era hästars ryggprofiler ser ut. Berätta även; * hästens...
2
Svar
28
· Visningar
10 314
Senast: Tikket
·
Övr. Grenar Vilka hästar tror ni 2013 kommer göra bra ifrån sig på banan? Raahin, diamant, sweet loreen, free house? Kan inte så mycket men fångat...
Svar
18
· Visningar
3 848
Distans Vid vilken ålder brukar man vanligast pensionera hästen från distansbanorna om den är i övrigt helt frisk?
Svar
3
· Visningar
2 100
Senast: Amha
·
Svar
627
· Visningar
61 681
Senast: Tulip
·
Western Hej! Jag ska inom kort få en foderhäst, 4-årig paint, som jag förhoppningsvis ska köpa lite längre fram om allt går som tänkt :)...
Svar
9
· Visningar
2 256
Senast: gadriel
·
Trav Hej, Av olika anledningar har jag blivit nyfiken på hur Stall Candys dress såg ut när det begav sig. Någon som vet, och kanske...
Svar
0
· Visningar
1 455
Övr. Grenar Hur upplever ni A.A-avkommor? vilka har ni haft kontakt med, hur är de i psyket/prestationen osv. Bilder välkomnas! :) Vi har en...
Svar
4
· Visningar
2 492
Övr. Grenar Hej! Hur tränar man upp hästens kondition och fart på bästa sättet? Min syster har en c-ponny som jag kanske ska börja träna och tävla...
Svar
1
· Visningar
2 386
Senast: mamman
·
Islandshäst Vet inte vart jag ska börja men för 2 månader sen så köpte jag en superfin valack för ett riktigt skampris, född 07. Till en början var...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
12 404
Senast: Botox
·
Islandshäst Van som jag är från storhäst där man ofta klipper hela hästen eller iallafall "får" så har jag lite funderingar om vad reglerna säger...
Svar
7
· Visningar
2 153
Senast: Koppen
·
Övr. Grenar Nu blir även en svensk jockey föremål för en film! :) http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article16031730.ab
Svar
13
· Visningar
3 106
S
Islandshäst Har hört talas om att om man ställer en Islandshäst med "vanliga" hästar kan de förlora sin "karaktär" hur sant är detta egentligen?
2
Svar
24
· Visningar
5 158
Senast: kryddelydd
·
Islandshäst Vad har ni för täcken på era lurvisar? Använder ni halstäcke? Jag tänker att på hästar där manen bara ligger på ena sidan, måste ju...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?