Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Som den superstar i dressyren Totilas är tycker jag att han förtjänar en egen tråd här på buke. En tråd där vi kan posta information...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
80 682
Senast: zarmino
·
Övr. Grenar Nu när skolan har börjat så är det ju då dax att börja välja praktikplats, och skulle bli glad om vad ni tycker är bra tränare för en...
Svar
2
· Visningar
4 039
Senast: Lindah
·
Övr. Grenar Har för en tid sedan börjat träna beridet bågskytte. Kommer de närmsta åren börja se mig om efter en ny häst då min nuvarande börjar bli...
Svar
5
· Visningar
4 729
Senast: Corsac
·
Övr. Grenar Ja, är det någon som vet om och isåfall vart man kan hitta sådana? Har en GB-importerad eng.fullblodsvalack som gjorde några starter som...
Svar
5
· Visningar
5 575
Senast: Nixehen
·
Fälttävlan Börjar tro jag fått något galet om bakfoten..men hur jag än googlar får jag inte upp någonting om EM i fälttävlan på ribban. Vill ju dit...
Svar
4
· Visningar
3 675
Senast: Leoni
·
Dressyr Hejsan! Jag vet inte om jag är helt fel ute men, det är okej att flytta tråden :) Jag är på jakt efter bra dressyrböcker att bli...
Svar
6
· Visningar
1 431
Senast: Mettan
·
Trav Läste att Peace Corps lämnat jordelivet :( och finns det nån som vet varför hon var på Mallorca de sista åren?
Svar
1
· Visningar
2 841
Senast: Mystofflan
·
Islandshäst Postar detta på Islandshäst då jag tror att flera har koll på exem här - om det är fel får moderatorn flytta på tråden. Vi köpte en...
Svar
13
· Visningar
2 514
Senast: Linnea_
·
Hoppning Dansk TV 1 sänder direkt från all hoppningen så att ni inte missar det ni som kan se denna kanal på TV. Börjar 16.40 idag
2 3
Svar
58
· Visningar
5 748
Senast: Tingeling
·
Islandshäst Jag undrar hur man kan se och känna när hästen är lång vs kort när man rider?
Svar
10
· Visningar
1 941
Senast: Boj
·
Western Finns det paddar enligt min rubrik? Inte hittat någon. Ni som har tips kan väl pm mig kanske? Man brukar inte få fråga om vart man ska...
Svar
6
· Visningar
2 636
Senast: gutenviks
·
Fälttävlan Hej hej! Vad finns att säga om denna? Extra klurigheter? Goda tips och råd? Tack :bow::bow:
Svar
2
· Visningar
3 652
Senast: fio
·
Körning Tänker jag rätt eller kommer jag ångra mig? Mitt körintresse bara växer och växer i takt med att unghästen blir duktigare och...
Svar
3
· Visningar
2 615
Senast: ptr
·
Islandshäst Får man tävla med det, med och utan sula? Vad är det för regler som gäller kring sånt? MVH tusen år sedan jag tävlade ;)
Svar
8
· Visningar
2 852
Senast: morgaine
·
Islandshäst Hälp med inavelsprocent.. om hingsten har vi kan kalla honom Gösta som farfar och även stoet har Gösta som farfar å man betäcker...
Svar
9
· Visningar
2 096
Senast: Korven
·
Western Letade länge men fann ingen tråd för detta? Så startar en egen:) Har tre föl som ska komma i mitt stall i år:love: Första fölet...
2
Svar
27
· Visningar
10 565
Senast: Intejag
·
Fälttävlan Funderar på att börja hoppa lite terräng igen och eftersom jag landade med ryggen rakt på ett stockhinder sist så har jag tänkt att en...
Svar
8
· Visningar
4 863
Senast: Boerperd
·
Hoppning Har en valack E: Cardento som i år blir 14 år. Har haft honom sen han var 5 år och har ridit in honom själv och utbildat honom till den...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
25 917
Senast: token
·
  • Låst
Övr. Grenar Hej. Hur gör man för att fatta eller byta galopp på en galoppör? Jag har bara fått veta att man använder vikten och tyglarna på något...
Svar
2
· Visningar
3 962
Senast: tifo
·
Islandshäst Lägg gärna in någon bild på er och hästens/hästarnas outfit på tävling :) Har ni alltid kavaj? Vita ridbyxor? Vitt schabrak eller...
Svar
13
· Visningar
5 080
Senast: katharina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama