Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och sura ryttarmungipor kan också lätt åtgärdas med en liten lina (+ liten krok/piercing). En glad ryttare gör ett mer harmoniskt intryck
kl
annars kanske man kan fixa ett magnetiskt fält som drar ned hästen i önskvärd form? Tillräckligt starka magneter så..? Bettringarna borde ju kunna fungera som någon sorts pol.
Själv skulle jag behöva elektriska impulser ibland vid vissa strategiska tilfällen för att få igång aktiviteten bakifrån igen (tänk grisfösare) och en osynlig pinne som hindrar nosen från att dippa in..
Samtidigt som sadeln masserar ryggen vid de tillfällen han spänner till. Vore guld om han kunde gå där och känna sig mysig och genomsläpplig med hjälp av en massagesadel?
Kan någon produktutveckla?
Vad? Ska jag lära mig rida istället??
..på tävling för att undvika att hästen ska slå upp huvudet, tror ni det upptäcks lätt och isåfall vad säger domare om det?
Vet du nåt sånt youtubeklipp man kan kolla på?Tittar man på filmer från Holland på hästar till salu så är det inte helt ovanligt att de har fiskelina som graman för att hästarna ska se finare och stadigare ut än de egentligen är. Vet man om att det förekommer är det ganska enkelt att se vilka hästar som har det på salufilmer.
Tittar man på filmer från Holland på hästar till salu så är det inte helt ovanligt att de har fiskelina som graman för att hästarna ska se finare och stadigare ut än de egentligen är. Vet man om att det förekommer är det ganska enkelt att se vilka hästar som har det på salufilmer.
Finns även de som haft det när de visat hästar för kunder.
Har aldrig hört om det på tävling men visst förekommer det att fiskelina används som graman just för att det är så svårt att upptäcka.
Men håller man fiskelinan i händerna då, eller hur gör man? Stackars fingrar om hästen slår upp huvudet!
Vet du nåt sånt youtubeklipp man kan kolla på?