Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Varit ifrån travet för länge, och har inte längre någon koll:crazy: Ettåring som jag ev kan få ta över, men är det något att ha...
Svar
17
· Visningar
3 425
Senast: martha
·
Dressyr Får man som senior tävla lokal dressyr med säkerhetsväst?
Svar
6
· Visningar
1 715
Senast: MoQ
·
Dressyr Jag ska beställa ett Sprenger HS och har provat ett med 7cm skänkel. Hade 7 cm på mitt hööks förut också. Jag vill ha ett så snällt...
Svar
7
· Visningar
3 156
Senast: Nominous
·
Dressyr Har inte TR tillgängligt, men vill vara 100% säker: Är det tillåtet att använda sk Micklemträns på dressyrtävling?
Svar
5
· Visningar
2 100
Senast: fio
·
Hoppning Inte konstigt att startfälten på ponny blir mindre och fler går över på storhäst tidigare. I helgen var det storhäst och ponnyklasser...
Svar
1
· Visningar
2 026
Senast: mamman
·
Hoppning Hej! Hur får man hästen framför skänkeln? Och hur märker man att den är framför skänkeln? Är den det när man känner att man måste...
Svar
4
· Visningar
4 249
Senast: Ray
·
Fälttävlan Nu är de 10 ekipagen uttagna. Kan någon förklara varför inte 12 ekipage tagits ut när man får göra det som värdland ? Och varför har...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
28 522
Senast: yllva
·
Distans Hej! :) Det är så att jag har blivit intresserad av Distans och ska börja träna/tävla med mitt russ, dock har han exem och jag är...
Svar
9
· Visningar
4 311
Senast: Liten
·
Trav Det verkar ju som att det går jättebra att sälja ettåringar med förtjänst, om man har det som marknaden vill ha. Är svenska uppfödare...
Svar
13
· Visningar
3 249
Senast: Masse
·
Dressyr Jag var på en dressyrtävling i helgen där jag uppmärksammade ett problem som blev aktuellt under EM, nämligen hur bedömingen kan skilja...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 883
Senast: Amanda_F
·
Dressyr Har frågat om sealtex innan och då fick jag inte ha det på tävling, men vad betyder detta: Alla bett måste vara i originalskick och...
Svar
8
· Visningar
1 856
Senast: Catrool
·
Övr. Grenar Snart är det dags för auktion igen. Ska någon här dit? Har ni spanat in något intressant? Vilken/Vilka tror ni blir dyrast...
Svar
1
· Visningar
3 326
Senast: MalanMjöl
·
P
Western Jag har fått tag i en beg westernsadel och undrar hur man ska sköta mocka-detaljerna på den. Kan man smörja det eller hur ska man göra?
Svar
11
· Visningar
2 759
Senast: Kickis
·
Dressyr pullarträns i en lokal dressyr tävling? känns inte som att han får de men vill ändå fråga då han går så mycket bättre på det. nån...
Svar
5
· Visningar
1 309
Senast: NightRain
·
Hoppning Hej! :) Jag är helt förälskad i ett sto på min ridskola, och jag känner verkligen inte för och ge upp henne då jag har lite...
Svar
2
· Visningar
1 708
Senast: Mabuse
·
Hoppning Nu vet jag att det här är en uttjatad fråga, men jag tycker inte att jag hittar den information jag behöver någonstans så jag ber så...
Svar
14
· Visningar
2 927
Senast: Sofie_B
·
Islandshäst En liten fråga bara, Har hittat en häst på WF.. På anteckningarna står det efter ej godkänd hingst.. Men eftersom denna svensk födda...
Svar
13
· Visningar
2 621
Senast: Niela
·
Distans Jag vill bara slå ett slag för årets unghästfinal i distans, den går av stapeln på Kristinehamnsritten den 28 september. Vilka tänker...
Svar
6
· Visningar
3 312
Senast: Jen84
·
Körning Behöver bolla lite tankar. Jag körde in min ponny när hon var 13år (hon är 19 nu), allt gick jättebra. Hon älskar att bli körd. Men av...
Svar
6
· Visningar
2 529
Senast: Presto
·
Dressyr Ny årstid nya tävlingar. Fyll på när ni varit ute och tävlat. Snart kan jag vara med också, efter skada i höstas och en vår full med...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
30 765
Senast: Catrool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar