Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Startar en ny tråd då den förra hade mer än 2000 inlägg. Lägger in en favorit bild från i somras, inte världens bästa byte direkt men...
101 102 103
Svar
2 057
· Visningar
312 013
Senast: Tulip
·
Dressyr Tänkte kolla om det även i år är ngr här ute som kommer betäcka sina ston för dressyravel? Vi låter betäcka tre men har egentligen...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
21 494
Senast: Fenestra
·
Dressyr Jag har ovanan att dra upp hälen titt som tätt (och ner med tån). För att undvika det håller jag nu på att testa att rida med vikter som...
Svar
9
· Visningar
2 268
Senast: Fiorano
·
Hoppning Hej! :) När jag rider an ett hinder med min häst så har hon öronen framåt och ser väldigt pigg o glad ut. Men när hon hoppar hindret...
Svar
2
· Visningar
2 000
Senast: London
·
Hoppning Hejsan! Ska tävla ponnyallsvenskan div II denna hösten, vilket menas att det blir min allra första lagtävling. :) Dock behöver jag lite...
Svar
5
· Visningar
1 903
Övr. Grenar Vad får hästarna och tjurarna att bete sig som de gör?
2 3
Svar
59
· Visningar
11 988
Fälttävlan Vet ej om jag får posta länken här. Man kan få se alla ekipagen gratis, ska fungera världen runt...
Svar
14
· Visningar
4 386
Senast: Gabby_Ossi
·
Islandshäst nu har jag börjat så smått med förberedelser inför inridning och satte tränset på för första gången i går. insåg snabbt att mitt raka...
Svar
17
· Visningar
3 301
Senast: Roheryn
·
Dressyr Jag retar mig på att så många sitter och håller hårt i stången vid kandarridning. Men så kom jag på att jag egentligen inte kan nått om...
Svar
10
· Visningar
2 535
Senast: tuaphua
·
Trav Varit ifrån travet för länge, och har inte längre någon koll:crazy: Ettåring som jag ev kan få ta över, men är det något att ha...
Svar
17
· Visningar
3 428
Senast: martha
·
Dressyr Får man som senior tävla lokal dressyr med säkerhetsväst?
Svar
6
· Visningar
1 721
Senast: MoQ
·
Dressyr Jag ska beställa ett Sprenger HS och har provat ett med 7cm skänkel. Hade 7 cm på mitt hööks förut också. Jag vill ha ett så snällt...
Svar
7
· Visningar
3 164
Senast: Nominous
·
Dressyr Har inte TR tillgängligt, men vill vara 100% säker: Är det tillåtet att använda sk Micklemträns på dressyrtävling?
Svar
5
· Visningar
2 118
Senast: fio
·
Hoppning Inte konstigt att startfälten på ponny blir mindre och fler går över på storhäst tidigare. I helgen var det storhäst och ponnyklasser...
Svar
1
· Visningar
2 027
Senast: mamman
·
Hoppning Hej! Hur får man hästen framför skänkeln? Och hur märker man att den är framför skänkeln? Är den det när man känner att man måste...
Svar
4
· Visningar
4 254
Senast: Ray
·
Fälttävlan Nu är de 10 ekipagen uttagna. Kan någon förklara varför inte 12 ekipage tagits ut när man får göra det som värdland ? Och varför har...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
28 555
Senast: yllva
·
Distans Hej! :) Det är så att jag har blivit intresserad av Distans och ska börja träna/tävla med mitt russ, dock har han exem och jag är...
Svar
9
· Visningar
4 313
Senast: Liten
·
Trav Det verkar ju som att det går jättebra att sälja ettåringar med förtjänst, om man har det som marknaden vill ha. Är svenska uppfödare...
Svar
13
· Visningar
3 250
Senast: Masse
·
Dressyr Jag var på en dressyrtävling i helgen där jag uppmärksammade ett problem som blev aktuellt under EM, nämligen hur bedömingen kan skilja...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 887
Senast: Amanda_F
·
Dressyr Har frågat om sealtex innan och då fick jag inte ha det på tävling, men vad betyder detta: Alla bett måste vara i originalskick och...
Svar
8
· Visningar
1 860
Senast: Catrool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2