Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bebisen var nog den bästa orienteringspunkten jag kunde komma på eftersom vi hade kånkat upp hela hans sovdel från vagnen också och balanserat den på läktaren så vi tog en del plats det fanns det ju inte så mycket där uppe precis.
Jag brukar själv vara med och jobba med ett annat stort hästarrangemang så jag vet att dessa saker kan vara problematiska men det är fortfarande organisationens ansvar. Antar att de lärt sig en läxa inför kommande år i alla fall.
Hästmänniskan
Igår blev jag lite konfunderad i en trafiksituation. Körde bil i skymning (nästan helt mörkt) på en 70-väg. En ganska "stor" 70-väg med...
Hästmänniskan
Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.