EM i Malmö

Sv: EM i Malmö

Bebisen var nog den bästa orienteringspunkten jag kunde komma på eftersom vi hade kånkat upp hela hans sovdel från vagnen också och balanserat den på läktaren så vi tog en del plats :angel: det fanns det ju inte så mycket där uppe precis.

Sv: EM i Malmö

Jag brukar själv vara med och jobba med ett annat stort hästarrangemang så jag vet att dessa saker kan vara problematiska men det är fortfarande organisationens ansvar. Antar att de lärt sig en läxa inför kommande år i alla fall.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 679
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Igår blev jag lite konfunderad i en trafiksituation. Körde bil i skymning (nästan helt mörkt) på en 70-väg. En ganska "stor" 70-väg med...
2
Svar
38
· Visningar
3 461
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Svar
3
· Visningar
2 704
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss och diss del 5
  • Ratsit
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur