EM i Malmö

Sv: EM i Malmö

Såg man mitt hinder? Jag trodde att vi var helt osynliga! Jag hade sagt till en del av de intagna att de skulle få se mig på TV och så sitter jag helt off från resten av världen :cry:

Och på tal om att identifiera bukefalister så tror jag att jag såg Gabby på söndagen, under banhoppningen. Det var dock inte särskilt lätt att promenera fram till någon och säga hej uppe på läkaren :angel:

Läktaren på söndagen var verkligen ett slagfält! Tur att min golden-tik älskar allt och alla och gärna sitter nära-nära. (Alltså i knät :D )

Nej inte utan bekymmer! Men vi stod o spanade när vi stod vid connemarans hinder o skymtade då hindret innan som alltså måste varit ditt hinder!:)

Inte alla men en hel del har berättat att de tittat på framförallt terrängen och hoppningen. På helgerna händer liksom inte så himla mycket förutom 1,5 timmes promenad så många parkerar i sina rum och tittar på TV :)

Men eller hur!

Hur lyckas man prata om att hindret fixas till efter rysskans missöde och samtidigt inte koppla att det kanske är därför Anna står still på banan...? :idea:

Jag blev tvungen att stänga av ljudet så vansinnigt lättretlig var jag -spänningen var ju stundtals OLIDLIG :eek:

Fick verkligen en klump i magen när Top Select gick i mål och haltade men inte trodde man att det skulle vara så illa.

Kan man någonstans få läsa sig till Ludwigs reflektioner så här lite mer i efterhand? Han verkade ju en aning besviken direkt efter hoppningen :angel:

He, he... jag skrek till slut "Men håll käft nå'n gång!" till datorn :o

Ja, verkligen tragiskt med Top Select. Jag undrade också hur det gick med den som gick omkull över båten, den haltade rätt rejält också men så som den gled med frambenet under sig kan det ju ha blivit "bara" en rejäl sträckning...

Är för övrigt kassa och entréansvarig på plats, så springer runt där hela dagarna. :) (Eller ja, springer runt och springer runt... De två punkterna ligger ju precis bredvid varandra alla dagar utom lördag. ;) )

Jag var besökare fre-sön och hade verkligen en toppenhelg men jag måste få komma med lite kommentarer kring just entréerna. Det var extremt lätt att ta sig in på området utan biljett och det känns inte riktigt okej. På terrängdagen släppte en väktare in oss på ett ställe där det inte var officiell entré och en kompis till mig gick flera gånger genom den riktiga entrén utan att visa sitt armband. Som sagt, ett toppenarrangemang på många sätt men detta måste organisationen tänka på till kommande år!

Jaså, uppe på läktaren? Jag och mamma satt på högra läktaren på långsidan, översta raden bredvid en massa tyskar. :p

Ja det var många nya gate keepers på lördagen då vi hade större områden och gater pga terrängen, + väktare som inte hade ngn koll på nånting, de ansvariga var lagom glada i detta då flera kom in där de inte skulle :/.
Hade besökare som kom till kassan och som hade passerat en 2-3 gatekeepers och först vid den 4e blivit stannade och hänvisade till kassan.... :/ så svårt är det inte att ve folk visa ackreditering...

Vi gick inne i parken vid kombinationen med borden med tunnorna och ville gå vidare bort till sista kombinationen och målet, men där fick man inte gå, för där skulle de köra med en tv-kamera på vägen... Så då undrade vi om vi kunde gå ut om staketen och visst, det gick bra. Sedan stod vi och tittade lite där utanför staketen, men när vi ville gå tillbaka in vid en öppning fick vi inte det utan blev skickade ända bort till entrén igen. :banghead:
Men att släppa ut en massa folk gick bra, de kunde ju iaf påpekat att det inte gick att komma in samma väg... :meh:

Vi hade hur många förvirrade ickepublik som helst som abara ville komma UT, de hade inte ens medvetet försökt smita in.

Jaså, uppe på läktaren? Jag och mamma satt på högra läktaren på långsidan, översta raden bredvid en massa tyskar. :p

Ja, vi satt ett par rader neråt bredvid alla tyskar :D alla var iklädda Sweden-jackor och vi passade en liten bebis (i alla fall tills mamman ridit, då fick hon tillbaka honom :p ).

Jag fattar inte det där med din svägerska som du säger... Hon är väl gift med en Tysk O_o

Nej, men jag är på väg att gifta mig med hennes bror. Vi använder termen för respektives syskon samt deras ingifta partners och syskons partners. Vet inte om det är helt korrekt att inkludera ingifta, men det är enklast.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 679
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Igår blev jag lite konfunderad i en trafiksituation. Körde bil i skymning (nästan helt mörkt) på en 70-väg. En ganska "stor" 70-väg med...
2
Svar
38
· Visningar
3 461
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Svar
3
· Visningar
2 704
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur