Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Snart är det dags för auktion igen. Ska någon här dit? Har ni spanat in något intressant? Vilken/Vilka tror ni blir dyrast...
Svar
1
· Visningar
3 338
Senast: MalanMjöl
·
P
Western Jag har fått tag i en beg westernsadel och undrar hur man ska sköta mocka-detaljerna på den. Kan man smörja det eller hur ska man göra?
Svar
11
· Visningar
2 760
Senast: Kickis
·
Dressyr pullarträns i en lokal dressyr tävling? känns inte som att han får de men vill ändå fråga då han går så mycket bättre på det. nån...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: NightRain
·
Hoppning Hej! :) Jag är helt förälskad i ett sto på min ridskola, och jag känner verkligen inte för och ge upp henne då jag har lite...
Svar
2
· Visningar
1 709
Senast: Mabuse
·
Hoppning Nu vet jag att det här är en uttjatad fråga, men jag tycker inte att jag hittar den information jag behöver någonstans så jag ber så...
Svar
14
· Visningar
2 931
Senast: Sofie_B
·
Islandshäst En liten fråga bara, Har hittat en häst på WF.. På anteckningarna står det efter ej godkänd hingst.. Men eftersom denna svensk födda...
Svar
13
· Visningar
2 621
Senast: Niela
·
Distans Jag vill bara slå ett slag för årets unghästfinal i distans, den går av stapeln på Kristinehamnsritten den 28 september. Vilka tänker...
Svar
6
· Visningar
3 313
Senast: Jen84
·
Körning Behöver bolla lite tankar. Jag körde in min ponny när hon var 13år (hon är 19 nu), allt gick jättebra. Hon älskar att bli körd. Men av...
Svar
6
· Visningar
2 531
Senast: Presto
·
Dressyr Ny årstid nya tävlingar. Fyll på när ni varit ute och tävlat. Snart kan jag vara med också, efter skada i höstas och en vår full med...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
30 808
Senast: Catrool
·
Dressyr Jag har läst otaliga trådar här på forumet och har ofta sett inlägg där folk ska förklara hur de rider en stel/ knepig häst i form. I...
2
Svar
30
· Visningar
8 250
Senast: bigganl
·
Hoppning Hej! Jag har ett problem. Jag har tidigare löst endagslicens lektionsryttare 3 gånger och skulle nu göra samma sak. Men där man väljer...
Svar
3
· Visningar
1 694
Senast: Fiorano
·
Trav Ja, som rubriken lyder, vilka hingstar väljer ni i år? Varför blir det den hingsten? Chocolatier är väl redan full, i övrigt blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
16 197
Senast: Kellie
·
  • Låst
Tävling Hej! Jag har planer att börja tävla i höst. Finns det någon här som är från Skåne och vet någon klubb som håller grönt kort kurser? :)...
Svar
3
· Visningar
3 322
Senast: Airforce
·
Hoppning Jag tycker det är väldigt dyrt att starta en P&J kostar lika mycket om inte mer i bland än vad en riktig tävling gör. Finns det inga...
Svar
7
· Visningar
3 861
Senast: Bison
·
Islandshäst Halloj! Nu har jag länge suttit här och funderat över BLUPen på Worldfengur. Jag är inte medlem på sidan, men trots detta kan man ju...
Svar
2
· Visningar
1 810
Senast: Devinshed
·
Hoppning Hej! Här kommer en fråga till alla ett som sysslar med banhoppning, - Hur tänker ni när ni ska och hoppar en bana? Alltså hur går era...
Svar
4
· Visningar
2 973
Senast: Kallebus
·
Dressyr Jag ska beställa en ny hoppgjord med magplatta (har långa stroppar på hoppsadeln) men undrar lite över vilken storlek jag ska välja...
Svar
2
· Visningar
1 592
Senast: Estivuz
·
Dressyr Går i tankarna att kosta på mig en bättre sadel. Många är ju väldigt fästa i Childeric. Men varför ska man ha en Childeric? Eller...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
55 858
Senast: Novali01
·
Dressyr Hej alla! I helgen nu som kommer ska jag och mitt fyraåriga sto åka iväg på kvalité, detta är första gången för oss båda att åka iväg på...
Svar
9
· Visningar
1 458
Senast: Görel
·
Islandshäst Vad har ni för boots? Jag har just nu g boots, det åker lätt ner grus i dem och kanten bak nuddar karleden ibland när hon böjer...
Svar
16
· Visningar
2 505
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Valp 2025