Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hur tror ni att dom har tränat Hnokki för att han ska få såna muskler vid nacken??
Svar
17
· Visningar
4 669
Senast: ishorses
·
  • Låst
Islandshäst Jag har ju klippt Jorunns man men Jag vet att man inte får tävla med klippt man men nu till frågan. Kan man få tävla alltså rida, få...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
15 124
Senast: Boj
·
  • Låst
Dressyr Här kommer lite små filmsnuttar på mig och min häst från torsdagens ridlektion. Öppen för konstruktiv kritik :) Endast skritt dock men...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 212
Senast: Tulip
·
Hoppning Nu lovar jag att det här är sista tråden om unghästsskydd från mig (på ett tag i alla fall), men jag behöver hjälp med en storleksfråga...
Svar
3
· Visningar
2 461
Senast: FiaM
·
Trav Uppfödarpremierna har ju kommit upp lite då och då. Nu började jag fundera på hur det fungerar i andra länder, om dom har samma system...
Svar
2
· Visningar
2 579
Senast: Masse
·
Körning Jag har en dröm om att köra par och har en kombinationssele till min häst så att den ska gå göra om till parsele, dock är frågan tar man...
Svar
3
· Visningar
1 993
Senast: agtatoon
·
Islandshäst Hur stor tycker ni att en collectingring ska vara? Och vad har ni för erfarenheter hur stor den brukar vara? Är det något annat som...
Svar
7
· Visningar
2 065
Senast: engill
·
Hoppning Det är x antal år sen jag tävlade nu, och jag känner mig helt borta, därav min korkade fråga. ;) När jag tävlade sist, 2007, hade vi...
Svar
1
· Visningar
3 143
Western Skulle vilja ha lite tips på bra shoppingställen i Florida ;) Kommer landa i Orlando och vara där i några dagar. Sedan åka östkusten...
Svar
5
· Visningar
1 915
Hoppning jag har köpt ett åttaårigt halvbldssto som har dressyrpappa Bocelli och ett fullblodssto som mamma. Mamman har tävlat fälttävlan. hästen...
Svar
3
· Visningar
2 030
Western Bara en liten fundering, när jag sitter och kikar på kommande tävlingar.... Sista "tänkbara" tävlingen går näst sista helgen i...
Svar
10
· Visningar
2 346
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd då den förra hade mer än 2000 inlägg. Lägger in en favorit bild från i somras, inte världens bästa byte direkt men...
101 102 103
Svar
2 057
· Visningar
311 842
Senast: Tulip
·
Dressyr Tänkte kolla om det även i år är ngr här ute som kommer betäcka sina ston för dressyravel? Vi låter betäcka tre men har egentligen...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
21 490
Senast: Fenestra
·
Dressyr Jag har ovanan att dra upp hälen titt som tätt (och ner med tån). För att undvika det håller jag nu på att testa att rida med vikter som...
Svar
9
· Visningar
2 261
Senast: Fiorano
·
Hoppning Hej! :) När jag rider an ett hinder med min häst så har hon öronen framåt och ser väldigt pigg o glad ut. Men när hon hoppar hindret...
Svar
2
· Visningar
1 998
Senast: London
·
Hoppning Hejsan! Ska tävla ponnyallsvenskan div II denna hösten, vilket menas att det blir min allra första lagtävling. :) Dock behöver jag lite...
Svar
5
· Visningar
1 900
Övr. Grenar Vad får hästarna och tjurarna att bete sig som de gör?
2 3
Svar
59
· Visningar
11 961
Fälttävlan Vet ej om jag får posta länken här. Man kan få se alla ekipagen gratis, ska fungera världen runt...
Svar
14
· Visningar
4 386
Senast: Gabby_Ossi
·
Islandshäst nu har jag börjat så smått med förberedelser inför inridning och satte tränset på för första gången i går. insåg snabbt att mitt raka...
Svar
17
· Visningar
3 298
Senast: Roheryn
·
Dressyr Jag retar mig på att så många sitter och håller hårt i stången vid kandarridning. Men så kom jag på att jag egentligen inte kan nått om...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama