Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Tycker ni att de är lätta att förstå? Vad tycker du om språket? Något du gärna skulle ändra på? Mumin...
Svar
8
· Visningar
2 043
Körning Har en shettiskorsning, som alla vet är dom lite päronformade och har därför lite problem med gjorden. Där är inte mycket plats till...
2
Svar
21
· Visningar
6 165
Senast: kol
·
Western är på jakt efter pokal (er) inom western. Har en idé om pokal till klubbens bästa ryttare (vandringspokal). Funderar nu om någon...
Svar
3
· Visningar
1 939
Senast: Texaz
·
Dressyr ...deras avkommor. Har ni sett killarna ute på tävling, har ni ridit dem eller deras avkommor? Vad tycker ni om avkommorna? Jag...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
24 475
Senast: Boe
·
Dressyr Finns det raka stänger men med rörliga skänklar? Någon som vet?
Svar
10
· Visningar
3 011
Senast: pinky
·
Svar
2 023
· Visningar
297 433
Senast: Tulip
·
Dressyr Tänk vad kunskapen har utvecklats med åren, såna här trevliga ekipage ser man lite överallt numera tycker jag :-) dessutom väldigt bra...
2 3
Svar
45
· Visningar
9 593
Senast: super
·
Dressyr Får man ha solglasögon inne på banan? (utomhus såklart)
Svar
15
· Visningar
4 410
Dressyr Jag hoppas komma ut på lite lokala dressyrtävlingar med mitt fullblodssto såsmåningom och jag har lite frågor... Om tävlingen går i...
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: fruL
·
Hoppning Låt oss leka lite med tanken. Säg att jag har en unghäst med jättefin stam som verkligen kan hoppa :d Själv rider jag bara sisådär och...
Svar
11
· Visningar
7 279
Senast: Sofie_B
·
Körning Eller ja, nybörjare och nybörjare. Har kört en hel del innan, och tömkört en hel del också. Dock har jag alltid använt utprovade grejer...
Svar
1
· Visningar
1 839
Senast: Penna
·
Islandshäst Hästen anländer om knappa 2 veckor :) Hon är sned, jag tror det beror på en hovbensfraktur som föl. Men jag är inte säker. Sned är hon...
Svar
14
· Visningar
2 639
Dressyr Har stora problem med att sitta ner i traven efter galoppen. Det är helt omöjligt, jag sitter som en studsboll. Rider ett arabsto med...
Svar
7
· Visningar
1 872
Senast: Buck
·
Fälttävlan Jag är jättenojig när det gäller att rida på bra underlag, vill ha lagom svikt, inte för hårt och inte för mjukt! Har varit och tränat...
Svar
5
· Visningar
4 248
Senast: Gnapp
·
Fälttävlan Sitter och läser fälttävlans TR och blir tveksam när jag läser om sporrlängden för ponny i dressyrmomentet. Jag tolkar det som de...
Svar
0
· Visningar
4 564
Senast: pewa
·
Körning Jag har precis köpt en ny körhäst som är hur go och trevlig som helst. Han är dessvärre inte inkörd med linor osv som man brukar utan...
Svar
3
· Visningar
2 827
Senast: gadriel
·
Dressyr På tävlingen idag fick en ryttare tillåtelse av ÖD att starta i ett träns med typ denna nosgrimman men med detta blinget på nosgrimman...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
16 063
Senast: settis
·
Islandshäst ang fång.. *min* häst hade haft en lätt fångkänning för 6 år sedan. nu när min hovslagre var här och skodde i agusti så sa han direkt...
Svar
8
· Visningar
2 152
Distans Nehepp, vad säger ni. Nu är det väl ändå dags för en ny bildtråd här på distans för att liva upp stämningen lite? In med massa...
2
Svar
35
· Visningar
8 667
Senast: Majorn
·
Dressyr Är det någon som kan svara på lite frågor om Kingslands dressyrkavaj? Jag undrar: Vad är det för mått på storlek 36 och/eller 38 (t...
Svar
0
· Visningar
1 088
Senast: Flippeti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama