Blir så glad att se sånt här!

Sv: Blir så glad att se sånt här!

+ till Super

Jag saknar gilla-knappen!! :-)

Otroligt roligt att se, och man kan verkligen tänka sig att det ligger många, många timmars träning bakom på dessa hästar!!

Jättekul att se!

Instämmer i kören av superlativ.....

Hur många gånger har jag inte sett dina klipp på din Supertravare och drömt mig bort, tänk när jag och min Travar-Pålle klarat att komma bara en liten, liten bit på vägen till att komma upp till din standard! :d

Och det är många hästkompisar som rynkat på näsan åt ridtravare, då har jag bara visat dina klipp, och då har de tystnat :D

Vet hur mycket jobb det ligger bakom att skola om en travare.
RESPECT:bow::bow::bow:

+HeJe

Tack så hemskt mycket, det värmer verkligen!!:bow::bow::bow::bow:

Han var verkligen speciell min gammelgubbe, sörjer honom fortfarande!:love::love::cry:

Åååh nu får jag nostalgi!! Tror att det beror jätte mycket på individen oxå för det gick ju ganska bra med min helamerikanska travare med. :D

Kommer ni ihåg min gamla fining:love::love::love:

Superälsklingen

Superälsklingen2

Så himla fin! Det är så himla roligt att se välutbildade travare, tyvärr är det ju en inte allt för vanlig syn. Du har inte några fler bilder/videos på honom? Skulle vara jätteroligt att se! Det ger verkligen stor motivation till mig som kämpar på med min travare, inte för att vi är i närheten av din häst, men skam den som ger sig! :D

Tack så hemskt mycket!! Tyvärr har jag inga fler filmer.:( Kul att du blir inspirerad!! Mitt tips som jag använde mkt på Super är tömkörning och mkt arbete med kavaletti både under ryttare och i töm eller longering. När jag började utbilda Super så hade jag ingen möjlighet att åka iväg och rida för tränare så jag lusläste då alla böcker jag kunde komma över, framförallt "Unghästen" av Reiner Klimke tycker jag är bra. Lycka till med din häst. :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 159
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 130
Ridning På allmän begäran kommer här en rapport från helgens, min första, AR-kurs. ;) Som jag tidigare sagt jag har svårt att kategorisera...
Svar
18
· Visningar
1 530
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama