Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Finns det några sidor jag har missat där det "rör sej" westernfolk som söker sadel.. Kom gärna med tips! Blocket och Hästnet vet jag ju...
Svar
10
· Visningar
3 380
Senast: sthu
·
Övr. Grenar Någon som ve tom det kommer vara någon kallblodsgalopp någon stans? kan ju tipsa i så fall :D Var sjukt kul sist se här
Svar
14
· Visningar
4 561
Senast: Bowman
·
Trav Jag har en kallblodstravare som jag köpte i våras, han verkar inte vara särskilt frusen men å andra sidan är det ju inte särskilt kallt...
Svar
3
· Visningar
2 744
Senast: martha
·
Tävling Detta med Equipe har drivit mig lite smått till vansinne denna säsongen eftersom det aldrig fungerat smärtfritt igenom en tävling...
Svar
1
· Visningar
2 310
Senast: cewe
·
Dressyr Behöver tips på bra stigläder till en dressyrsadel :) De ska vara svarta/svartbruna och inte kosta en halv förmögenhet, utan vara...
Svar
9
· Visningar
1 948
Tävling Kan man se om man fått gk i tdb även om man inte har licens för i år? :)
Svar
12
· Visningar
5 529
Senast: lil-sis
·
Western Hmm..Postade en tråd för en stund sedan men den verkar ha försvunnit? Men provar igen=) Jag har fått en western sadel från en vän...
Svar
3
· Visningar
2 202
Senast: kenneth
·
Islandshäst Hur extremt kan vi gå? Jätte coolt med hästar med stort och högt steg, men vad händer i kroppen på våra hästar när vi avlar mer och mer...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 485
Senast: Boj
·
Distans Blev lite hipp som happ hästskötare på Kristineholmsritten i helgen (söndag) då den som skulle med inte kunde. En stallkompis ska dit...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: cambodia
·
Islandshäst Jag vill höra lite om vad "idealvikten" är på Islandshäst. Självklart är jag medveten om att det varierar beroende på storlek och...
2
Svar
27
· Visningar
7 058
Senast: FreSus
·
Dressyr Hur funkar detta? Min häst har enligt TDB en livstidslicens som tidigare ägare löst. Är denna kopplad till henne på något sätt eller...
Svar
2
· Visningar
1 429
Tävling Vad händer egentligen med ÖD-rapporterna mer än att de arkiveras på respektive distrikt? Vad händer med klubbar som får kritik (mer...
Svar
0
· Visningar
1 786
Dressyr Har ett par funderingar som jag tänkte att ni erfarna tävlingsmänniskor kan hjälpa mig med :) Jag tävlar inte jättemycket själv och när...
Svar
15
· Visningar
3 103
Senast: Magnum
·
Western Efter 20 år inom klassisk ridning har jag börjat fundera på att byta till western. En av anledningarna är en gammal nackskada som aldrig...
Svar
8
· Visningar
2 892
Senast: Em-Jay
·
Körning vad bör maxvikten vara på en vagn som skall dras med en bröstsele? Då menar jag i skogen.
Svar
1
· Visningar
2 087
Senast: ptr
·
Western Få inte ner Paradise Lagoons Campdraft from youtube, syd, valdig bra film.
Svar
0
· Visningar
1 415
  • Låst
Dressyr Hej! Precis som rubriken säger så undrar jag om ni vet någon bra c-tränare i Skåne? Bor i mitten så helst inte ute vid kusten.. Den...
Svar
6
· Visningar
2 333
Senast: Itzyditzy
·
Western Min ponny blir otroligt het och stressad när jag börjar arbeta med henne, ibland går det fint när hon sänker nacken. Men när hon tycker...
Svar
6
· Visningar
2 955
Senast: sthu
·
Distans Funderar lite på det här med tappskor. Jag tänkte väl börja ta med mig riktade skor snart i fall oturen skull vara framme. Men fram...
Svar
7
· Visningar
3 371
Senast: limona
·
Trav Jag har börjat rida ett travsto som tävlat i trav. Hon är väldigt lyhörd och otroligt arbetsvillig och går fram överallt och väldigt...
Svar
4
· Visningar
3 728
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10