MissFideli
Trådstartare
Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa.
Lade beställningen 31/12 och de aktiverade fakturan på Klarna direkt.
Sen blev det tyst. Efter 2 v mailade jag, inget svar. Mailade igen, inget svar. Skickade kontaktformulär på deras sida, inget svar. Hittade inget nr att ringa. I måndags pausade jag fakturan samt skickade ett mail att jag ville de skulle makulera ordern. Inget svar på mail, men 3 h efter att jag informerat Klarna om den uteblivna ordern, skickades den.
Ska hämta idag. Men nu är jag ju lite sur och funderar på om jag verkligen vill köpa av dom? Vad händer om nått krånglar och de fortsatt inte svarar på mail?
Är det bättre att skicka tillbaka allt och köpa från annan sida?
Lade beställningen 31/12 och de aktiverade fakturan på Klarna direkt.
Sen blev det tyst. Efter 2 v mailade jag, inget svar. Mailade igen, inget svar. Skickade kontaktformulär på deras sida, inget svar. Hittade inget nr att ringa. I måndags pausade jag fakturan samt skickade ett mail att jag ville de skulle makulera ordern. Inget svar på mail, men 3 h efter att jag informerat Klarna om den uteblivna ordern, skickades den.
Ska hämta idag. Men nu är jag ju lite sur och funderar på om jag verkligen vill köpa av dom? Vad händer om nått krånglar och de fortsatt inte svarar på mail?
Är det bättre att skicka tillbaka allt och köpa från annan sida?