Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ja, har ni alltid det? Oavsett temperatur? Jag måste erkänna att jag slarvar, har precis kommit igång med shettisen och kör ca 3 ggr/v...
2
Svar
29
· Visningar
9 727
Senast: Luna10
·
Islandshäst Jag har börjat spåna lite på en framtida sadel till min lilla skrutta som fyller 3 år till sommaren. Det är med andra ord ingen panik...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
33 487
Senast: Niela
·
Western Läser en annan tråd angående moms i olika verksamheter och bli lite konfunderad.... Hur momsar westerntränare, 6 eller 25%...
Svar
3
· Visningar
2 846
Senast: Texaz
·
Fälttävlan Jag hade tänkt beställa hem en Charles owen 4star hjälm från en butik i England. Jag har sen tidigare en Charles owen Wellington...
Svar
0
· Visningar
3 302
Senast: Panter
·
Körning Hejsan! Har tänkt börja köra min arab kille igen, så har köpt en sele och rockard till han:) Men då till problemet, rockarden har inga...
2
Svar
34
· Visningar
8 479
Senast: ptr
·
Western Hej! Jag har ett treårigt halvblodssto som jag är intresserad av att rida in westernstyle :) Hur passar sig egentligen rasen i...
Svar
14
· Visningar
2 755
Senast: Texaz
·
Hoppning Hejsan allihopa!:) Jag har haft min ponny i lite mer än 1 år nu. Hon är 17 år, har tränats mkt. i dressyr av mkt. kunniga ryttare...
Svar
5
· Visningar
1 964
Senast: tolksele
·
Islandshäst Jag är en riktig 4-gångs fjant och har aldrig intresserat mig nämnvärt för den femte gångarten. Jag har ridit femgångshästar ,som passen...
Svar
6
· Visningar
2 200
Distans Tränare inte för de stora klasserna direkt, men tänkte komma ut på någon pay and ride/lokal innan säsongen är slut var tanken...
Svar
4
· Visningar
3 560
Senast: MiaHjalmar
·
Dressyr "Donutknut" är ju en vanlig frisyr man ser ute på tävlingsbanorna, och så snyggt det är! Särskilt med pärlor och kristaller i :d Men...
2
Svar
21
· Visningar
10 040
Senast: MissFideli
·
Western Som rubriken lyder, hur 17 håller ni era tjocka paddar rena?! Det är ju omöjligt att få in en 1" pad i en tvättmaskin? Eller? Jag...
Svar
13
· Visningar
3 669
Fälttävlan Hur fungerar det med stilbedömd terräng och medical card? Antar att skall ha detta. Då inser jag att man måste veta blodgrupp... Är det...
Svar
5
· Visningar
3 959
Senast: Mitrolle
·
Islandshäst var på tantridläger och hittade denna underbart färgade häst. fotona är urdåliga, men kolla färgen! :love: vad har hon för färg ??
2 3
Svar
50
· Visningar
8 072
Senast: Gimlan
·
F
Distans Sätter nu efter önskemål lite klister på denna tråden. Här ställer man småfrågor, nybörjarfrågor, hur börja med distans osv. Glöm inte...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
49 607
Senast: Majorn
·
Tävling Vad tusan. Kan inte se livesändningarna. Får bara meddelandet "Please stand by, starting soon" överallt. Gamla klipp är inga problem...
Svar
2
· Visningar
2 141
Senast: fio
·
Western Efter att ha tillbringat någon vecka på High Chaparall och kikat runt på olika inredningshemsidor med westerntema inser jag att...
Svar
2
· Visningar
2 258
Senast: Piraja
·
Western Hej! Någon som vet något om denne Quarter hingst Say Quincy Jay? Är intresserad av allt om han är visad,stam, meriter osv
Svar
2
· Visningar
2 144
Körning Kör min shettis en del och ska på sikt investera i en bättre rockard. Har också en d-ponny som jag ev tänkt köra in. Då kom tanken på...
Svar
2
· Visningar
1 931
Senast: Skruttan
·
Western Ni som har rundkcorall - hur har ni byggt upp underlaget?
Svar
2
· Visningar
2 080
Senast: Tussemaja
·
Western Jag har tänkt att slå på stort och åka till USA nästa år och rida. Jag vill INTE fösa kossor utan ha semester och rida turer naturen...
Svar
5
· Visningar
2 855
Senast: Sylvatica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31