Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr "Donutknut" är ju en vanlig frisyr man ser ute på tävlingsbanorna, och så snyggt det är! Särskilt med pärlor och kristaller i :d Men...
2
Svar
21
· Visningar
10 019
Senast: MissFideli
·
Western Som rubriken lyder, hur 17 håller ni era tjocka paddar rena?! Det är ju omöjligt att få in en 1" pad i en tvättmaskin? Eller? Jag...
Svar
13
· Visningar
3 666
Fälttävlan Hur fungerar det med stilbedömd terräng och medical card? Antar att skall ha detta. Då inser jag att man måste veta blodgrupp... Är det...
Svar
5
· Visningar
3 958
Senast: Mitrolle
·
Islandshäst var på tantridläger och hittade denna underbart färgade häst. fotona är urdåliga, men kolla färgen! :love: vad har hon för färg ??
2 3
Svar
50
· Visningar
8 055
Senast: Gimlan
·
F
Distans Sätter nu efter önskemål lite klister på denna tråden. Här ställer man småfrågor, nybörjarfrågor, hur börja med distans osv. Glöm inte...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
49 590
Senast: Majorn
·
Tävling Vad tusan. Kan inte se livesändningarna. Får bara meddelandet "Please stand by, starting soon" överallt. Gamla klipp är inga problem...
Svar
2
· Visningar
2 139
Senast: fio
·
Western Efter att ha tillbringat någon vecka på High Chaparall och kikat runt på olika inredningshemsidor med westerntema inser jag att...
Svar
2
· Visningar
2 258
Senast: Piraja
·
Western Hej! Någon som vet något om denne Quarter hingst Say Quincy Jay? Är intresserad av allt om han är visad,stam, meriter osv
Svar
2
· Visningar
2 144
Körning Kör min shettis en del och ska på sikt investera i en bättre rockard. Har också en d-ponny som jag ev tänkt köra in. Då kom tanken på...
Svar
2
· Visningar
1 930
Senast: Skruttan
·
Western Ni som har rundkcorall - hur har ni byggt upp underlaget?
Svar
2
· Visningar
2 080
Senast: Tussemaja
·
Western Jag har tänkt att slå på stort och åka till USA nästa år och rida. Jag vill INTE fösa kossor utan ha semester och rida turer naturen...
Svar
5
· Visningar
2 854
Senast: Sylvatica
·
Dressyr Om ni följt diskussionerna på facebook så var snäll och avslöja inte rasen, utan låt det vara en generell spekulation. Vi håller på...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
18 409
Senast: Fiorano
·
Islandshäst Jag är på jakt efter webbers men jag är förvirrad över storlekarna. Ibland står det one size, ibland står det 70 eller 80 cm, ibland...
Svar
18
· Visningar
3 802
Senast: Elina8
·
Dressyr Jag blir galen på mina tår, dom pekar ju rakt ut! Jag försöker vrida om benet, men likväl hamnar dom så igen. Finns det bra tips på hur...
Svar
14
· Visningar
2 668
Senast: tuaphua
·
Fälttävlan Tänkte köpa mig en terränghjälm och fastnade för denna, finns ju i rosa :-D Hur är de i storlekarna? Har en CO Ayr någonting som...
Svar
10
· Visningar
4 261
Senast: Novali01
·
Dressyr Hur mycket av en nackdel ska man räkna med att en 2-åring kommer få av att den biljarderar? Visst är det vanligt att en del av det växer...
Svar
5
· Visningar
2 595
Senast: Immer
·
Hoppning - Moderatorn får gärna flytta om jag lagt tråden fel - Är ganska ofta ute och tittar på ponnyhopptävlingar på allt från P&J till...
Svar
13
· Visningar
15 736
Senast: mamman
·
Fälttävlan I Swedehorse.se finalregler står det att "Finalprogram för 5-åriga fälttävlanshästar" ska publiceras senast 1 augusti 2013. Men VAR...
Svar
2
· Visningar
2 783
Senast: Mollgan
·
Körning Ok, nu gör jag en egen tråd om det här, för nu är jag förvirrad. Jag postade en länk till en film på Frasse där han för första gången...
Svar
8
· Visningar
2 681
Senast: skuggi
·
Körning Varför används inte före detta (varmblods)travare mer inom körsport? I lätta klasser behöver man ju knappt använda galopp (om man nu...
Svar
10
· Visningar
2 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka