Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Behöver jag ha grönt kort och tävlingslicens för att rida pay'n'jumps?
Svar
9
· Visningar
6 367
Senast: MoCa
·
Fälttävlan Hej hej! Hur är det med Boxholms 1* bana? Svårigheter? Tänk på? Tittade på bilder på youtube - hur många vatten har dom? Tack för tips...
Svar
5
· Visningar
2 537
Senast: lundsbo
·
Western Vill börja med att säga att jag anser inte på något sätt att det är westernridningens fel att min häst har blivit halt. Så slipper jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 635
Senast: Liten
·
Western Jag har ett superfrächt 20 årigt varmblodssto som ja har haft i 4.5 år utan några större framgångar inom den engelska ridningen då vi...
Svar
8
· Visningar
2 251
Körning Min shettis har börjat med att dra väldigt till vänster då jag kör. Brukar köra på vänster sida längs vägen för att lättare ha syn på...
Svar
8
· Visningar
2 160
Senast: skuggi
·
Islandshäst Jag har fått frågan om jag vill ge mig ut och prova tävla lite med hästen jag rider :eek: Det är en fin, snäll, trevlig, lite äldre...
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag har en liten undran om vad man får och inte får göra på tävlingsbanan :nailbiting: Är det tex ok om man börjar tölta när man kommit...
Svar
4
· Visningar
1 970
Senast: Lokkur
·
Islandshäst Tänkte se om ni har några tips på hur jag bör träna vidare med att inte få min häst så lång i formen? Sen jag började med islandshäst...
Svar
4
· Visningar
1 426
Senast: Ztrike
·
Western Ja vilken sadel tror ni skulle passa mitt varmblod på 150 cm med ganska kort (sadelläge långt bak!), rund och svängd rygg? Har ingen...
Svar
2
· Visningar
2 233
Islandshäst Den nya officiella VM låten 2013, vad tycks? http://www.youtube.com/watch?v=My8bFm3N_hc#at=18
Svar
12
· Visningar
2 210
Senast: engill
·
Trav Hör eg inte till trav, utan tränar för distans och är på jakt efter en enkel men bra pulsmätare. Postar en tråd även här och hoppas på...
Svar
3
· Visningar
2 916
Senast: guppey
·
Islandshäst Ja, rubriken fick bli lite förkortad. Jag väljer att lägga min fråga här på isisforumet för det är ju ändå lite skillnad på att sitta på...
Svar
4
· Visningar
2 314
Senast: Lona
·
Körning Vore tacksam för input. Jag kör in min treåriga valack som jag köpte i januari. I annonsen stod att han var bakskygg efter att ha skenat...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: Vimsan
·
Islandshäst Ursäkta min extrema newbiefråga :o Men skulle någon otroligt vänlig själ vilja lägga in lite bilder på tölt och hjälpa mig? Gärna...
2
Svar
21
· Visningar
5 400
Senast: Grettir
·
Dressyr Har sökt i sökfunktionen men får ingen träff så jag skapar en ny tråd! Jag vill veta vad det är för stam på era hästar samt vilken...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
76 802
Senast: Charlottee
·
Körning Har förhoppningsvis en ponny på g hem snart, och tankarna om att få den inkörd har börjat poppa upp i huvudet. Efter lite googlingar har...
Svar
0
· Visningar
1 124
Senast: tolksele
·
Hoppning Haha, efter att ha gått igenom lite bilder när jag hoppar så inser jag att jag - inte alltid - men väldigt ofta, får till en helt...
2
Svar
24
· Visningar
9 195
·
Dressyr Min fråga är kort och gott om jag måste ha ett grönt kort och tävlingslicens för att få rida en pay'n'ride?
Svar
3
· Visningar
1 279
·
Tävling Ska på ett 3 dagars meeting i helgen:) såååå, undrar om ni har nån färdig lista som ni går efter så ni vet att ni får med er allt. Om...
Svar
1
· Visningar
2 599
Senast: karmandi
·
Fälttävlan Hej! Nåt särskilt att tänka på om man ska debutera 1* på Mantorpsbanan? Tips, råd eller erfarenheter? :bow::bow:
Svar
7
· Visningar
2 900
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama