Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hamnade i en diskussion med överdomaren när jag var och tävlade i helgen. Han sa åt en tjej som red fram i kort ärm att ta på sig...
2
Svar
24
· Visningar
6 316
Senast: fio
·
Körning Har jobbat med trav i en massa år förr men blivit mer och mer intresserad av körning. Körde in min islänning förra året men känner när...
Svar
1
· Visningar
1 766
Senast: agtatoon
·
Hoppning Hua.. ja vad ska man säga! För att göra en lång historia kort så har jag kämpat med min eldiga fullblodskille´i mer än ett år sedan han...
Svar
1
· Visningar
1 487
Senast: lilstar
·
Fälttävlan Varför uppdateras inte Equipe??? Jag vill följa tävlingarna - vad är problemet?:(
2
Svar
22
· Visningar
5 338
Senast: Murray
·
Trav Jag har fått en äldre häst i träning som är minst sagt dum att köra. Eller dum tror jag är fel ord för jag tror tidigare tränare dragit...
2
Svar
20
· Visningar
6 996
Senast: ghost
·
Dressyr det är så att min häst ska tävlas av en tjej i stallet i höst...han har aldrig tävlats förut.. hur går de till? de är tydligen en lokal...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: NightRain
·
Körning Någon som har något sånt? Letat runt lite men bara hittat modeller med hål för sadel. Är så praktiskt när de är dåligt ljus med dom...
Svar
2
· Visningar
1 362
Senast: kolblakkur
·
Dressyr Kentaur Athen och Medea Globus Clic Pfiff Amaretto Bates Wide Dressyr Amerigo Vega (CC?) Albion Legend K2 / K2 Till våren är det dags...
Svar
17
· Visningar
1 985
Senast: tuaphua
·
Islandshäst Min häst blev ormbiten för 1 vecka sen i mulen och svullnade upp nästan till ögat, han såg hemsk ut. Nu har svullnaden gått ner nästan...
Svar
5
· Visningar
2 157
Senast: Jonaz
·
Islandshäst Hej allihopa! Jag har ju hållt på med hästar länge men islandshästar kan jag inte så mkt om. Har ridit islandshäst innan en period så...
Svar
8
· Visningar
1 769
Senast: _Maria_
·
Hoppning Jag har ett 13-årigt fullblodssto som jag började hopptävla på för 2 år sedan och innan dess hade hon knappt hoppat alls. Köpte henne...
Svar
18
· Visningar
3 810
Senast: Messy
·
Körning Jag har en treårig fjording som inte är så stor, ca 132-133 cm i mkh. Eftersom jag är vuxen, känns det "sådär" att börja rida på henne...
Svar
12
· Visningar
2 420
Senast: kryddelydd
·
Islandshäst Hejsan! Nu på lördag så hämtar jag hem min första egna häst, ett blivande 4-årigt sto efter fyrgångshästen och NM-mästare i fyrgång...
Svar
2
· Visningar
3 175
Senast: kryddelydd
·
Körning Nu har selen kommit - en syntetsele från Drive Out. Jag har passat in den så gott jag har kunnat, men skulle gärna ta emot feedback...
2
Svar
36
· Visningar
7 768
Senast: kolblakkur
·
Dressyr Att det finns ganska gott om Pay&Jump i Stockholmsområdet är jag väl medveten om, men hur är det med Pay&Ride? Då tänker jag främst...
Svar
5
· Visningar
2 784
Senast: Allie
·
Hoppning Jag är en tjej på 16 år. Jag har alltid velat hålla på med hoppning men när vi skaffade häst för fyra år sedan så fick jag upp ögonen...
Svar
0
· Visningar
1 400
Islandshäst En tråd för oss som följer VM från hemmaplan... Sitter med World Fengur uppe och följer avelshästarnas exterör! Fjödur behåller sina...
Svar
6
· Visningar
1 740
Senast: Duplo
·
Dressyr Hur mkt skiljer det i cm i tumstl på sadlar tex, 17½ - 18 tum?
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: steril
·
Islandshäst Hejsan! Jag har sedan cirka 6 månader tillbaka haft att göra med en femgångsvalack, 14 år gammal, e. Fafnir från Götarsvik. Under en...
Svar
13
· Visningar
3 609
Senast: Boj
·
Fälttävlan Hej! Jag undrar vilka fotografer det finnssom fotar fälttävlanstävlingar. Såg det var flera på Öveds förra helgen och Styringe denna...
Svar
1
· Visningar
2 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka