Sv: Sm!

Haha, du är den tredje som frågar vad som hände. Och jag vet inte vad ni syftar på :p På riktigt alltså.
Strax innan sista vattnet började han rycka i mig och efter målgång flippade han ur totalt så jag trodde jag skulle ryckas över huvudet på honom. Haha, tyckte du att han var vild efteråt skull du sett innan... God lord! Vår runda var antagligen perfekt uppvärmning inför den 3*...

Sv: Sm!

Haha, ja det såg liksom ut som att han bara "nu är jag redo, äntligen slut på uppvärmning matte!". Klart piggast i mål :-P

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
56
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
107
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
156
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama