Kort ärm på framridning

Sv: Kort ärm på framridning

Men som jag skrev så ville kanske ÖD säkerställa att kavaj skulle på.. istället för att hon skulle bli utesluten på banan.

Nä det var inte fråga om det utan hen menade att man inte får rida i kortärmat överhuvudtaget.

Har inte tävlat på ett par år men då var det inget tvång på långärmat på framridning/ framhoppning men på banan skulle det användas kavaj slänger inte överdomaren godkände att man fick ta av kavajen pga värmen.

De brukade ropa ut i högtalarna om vad som var bestämt.

Det är ju så det är i resten av landet. ;)
Men hos oss ska det alltid vara så märkvärdigt.

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 105
Senast: Unafraid
·
Hoppning Hur tolkar andra följande bestämmelser? och samt Anledningen till min fråga är en tävling för några veckor sen då det varma vädret...
Svar
17
· Visningar
2 661
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 690
Senast: Habina
·
B
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga den här tråden men mod. får flytta den om den ligger fel. ;) Jag har sedan barnsben ridit på en...
Svar
11
· Visningar
2 895
Senast: FrontLine_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama