TV från EM hoppningen !!

Sv: TV från EM hoppningen !!

Alltså fyfan vad bra Rolf rider!! Det är helt magiskt!

Dagens ord verkar fö vara "världsklass"..

Absolut! Helt outstanding! Men Bosty är ju grym! Oavsett hans stil så har han ju känsla som heter duga!

Hade nog puls på 200 när Roffe red! :nailbiting:

Vet inte ens om jag kommer klara av att se andra rundan.. hoppas han nollar då så får vi onda sen. :sneaky:

Just nu sätter jag mina pengar på Bosti eller Maher. Jag har inte så stort förtroende för att Casall ska få upp sina ben...

Om inte Roffe vinner så ser jag att Ben Maher vinner eller Steve Guerdat.. Bosti rider så illa eller hur man nu ska säga att jag inte vill se honom som vinnare.. det ska fan löna sig att rida snyggt och balanserat!

Om inte Roffe vinner så ser jag att Ben Maher vinner eller Steve Guerdat.. Bosti rider så illa eller hur man nu ska säga att jag inte vill se honom som vinnare.. det ska fan löna sig att rida snyggt och balanserat!

+1 på den!

Attans :( Jag hade verkligen unnat Maher ett em-guld, hade hoppats på honom som segrare i London när det var hemmaplan och allt, så tyckte att det här kunde varit ett plåster på såren.

Himla tråkigt för Roffe att komma 4:a, måste vara den värsta placeringen av alla på ett mästerskap... Men ett riktigt bra mästerskap för honom oavsett tycker jag. :)

Sedan tycker jag att det var riktigt kul att se Bost vinna, även om jag ännu hellre sett Maher som vinnare.

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
31 969
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
947
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en intensiv tävlingsperiod just nu, där de internationella mästerskapen avlöser varandra. Nästa vecka väntar ett spännande EM i...
Svar
0
· Visningar
336
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
365
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama