Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Undrar om man får täva på ett eggbett med roterande mittdel (pinchless) alt eggbett med roterande 3 delad mittdel?
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Björkboda
·
  • Låst
Dressyr kommer in på en dressyrbana klädd så här? Det skall till plastrong och nål. Jag gillar beige ridbyxor. Tänkte ändå har vitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 892
H
Dressyr sadel som passar kort häst men lång ryttare, lätt sväng bom ngt markerande manke.. har ni nå tips vad som kan provas??
Svar
14
· Visningar
2 277
Senast: pookie
·
Dressyr Min häst är svag i vänstern som tydligast visar sej i höger galopp. Problemet är bara hur tusan jag ska kunna stänka vänstern utan att...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: Araminta
·
Dressyr Pålle har varit halt efter fastrullning i boxen (eller så var det bara skoningen. Han har varit felställd i fötterna ochmin hovis har...
Svar
10
· Visningar
1 228
Senast: Victovie
·
J
Dressyr Hej, jag undrar vad som krävs för att kvalificera sig till 5-årschampionet, breeders i dressyr? JK:)
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: WBanna
·
Dressyr Hej! Precis som rubriken lyder så letar jag efter en dressyrsadel med svängd bom, och inte stora knästöd! Vet någon här vilka märken...
2
Svar
20
· Visningar
2 317
Senast: Hanna_Z
·
Dressyr http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=94300 Riktigt otäckt. Sånt man inte tror händer en själv. Jag som senast igår...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
15 015
Senast: oio
·
Dressyr På tävling, alltså? Visst har jag vita, men tycker inte att det är så värst snyggt på en skimmel som visserligen inte är helt vit men...
2
Svar
27
· Visningar
8 084
Senast: WBanna
·
Dressyr har hittat en ny sadel från globus som jag tycker ser riktigt snygg ut och tänkte höra om de är någon som klämt och suttit i den...
Svar
1
· Visningar
1 197
Senast: Centaur
·
Dressyr En del hästar verkar vilja ha ryttare som sitter ganska "stadigt i sadeln" rakt upp och ned - trots det verkar de vara känsliga för...
2
Svar
29
· Visningar
3 075
Senast: Snowrider
·
Dressyr Någon som har testat Prestiges nya modell Academy?
Svar
15
· Visningar
3 515
Senast: Valencia
·
D
Dressyr hej, hur ofta tycker ni att en 10 åring behöver vila? tycker ni att jag är hård om jag låter den vila 1-2 dagar i veckan? de övriga...
Svar
12
· Visningar
1 757
Senast: tuaphua
·
Dressyr Har haft sadelutprovaren ute idag, och de sadlar som blev aktuella var en Pfiff Amaretto och en Bates Caprilli. Hästen ifråga är för...
Svar
18
· Visningar
1 847
Senast: Gabriol
·
S
Dressyr Hallo!:laugh: skulle vilja ha lite tips på bett av rutinerade! Jag rider och tävlar min ponny på ett vanligt 2 delat(tre delar)...
2
Svar
30
· Visningar
2 333
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Dressyr Vad innehåller det programmet? Någon som har ridit det och har åsikter:)
Svar
1
· Visningar
897
S
Dressyr Jag tömkör min 4 åring väldigt mkt. Vi är ute på i skogen o i ridhuset. Jag vill börja med skänkelvikningar o andra skolor, men jag vet...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: hopp_o_galopp
·
Dressyr Min häst (svensk ridponny) är helt otroligt hårig. Håret på benen är säkert 10 cm långt :eek: . Halvklipper honom nu på vintern då han...
Svar
15
· Visningar
2 145
Senast: Jenku
·
H
Dressyr får man ha de i dressyren? finns de nån regel som säjer nått om spännena på tygeln?
Svar
10
· Visningar
2 242
Senast: AnnBur
·
F
Dressyr Är det någon som kan reglerna för att få vara med i lag och tävla bohuscupen i dressyr?
Svar
9
· Visningar
2 136
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka