Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Från förbundets hemsida: Junior- och ponny-SM i dressyr flyttat På grund av praktiska problem för arrangören är SM i dressyr för...
2
Svar
21
· Visningar
2 284
S
Dressyr Hur gör ni era fattningar ifrån skritt till galopp? Hur jag än försöker så blir det inte perfekt. Antingen så ger jag en för kraftig...
Svar
5
· Visningar
1 228
Dressyr Hur får ni era hästar och gå i en bra ökad trav där dom liksom sträcker fram benen?
Svar
17
· Visningar
2 568
Senast: traloppan
·
H
Dressyr I morgon.. (Klubbtävling..) Vill nu ha alla tips som kan fås! Hur länge bör man stå still vid en hälsning? Vad är extra viktigt...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: traloppan
·
Dressyr Ska köpa dressyrsadel till nya hästen (hög manke, ganska rak & normal mot smal rygg). Har tänkt satsa på begagnat och har en budget på...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: incognito
·
  • Låst
Dressyr Om man rider i div 1 i dressyrlag vilken klass rider man då? Div 2 och 3???
Svar
2
· Visningar
932
Senast: caradan
·
Dressyr Hej här på dressyrforum. Jag har en 4 åring & funderar lite över kommande sommar. Vad får man tävla med en 4 åring?? Jag har inte varit...
Svar
11
· Visningar
1 416
Senast: Bounce
·
M
Dressyr Ska själv tävla det programmet den 13 april, kör vanligtvis LB:1 men tänkte prova LC då det är första gången vi tävlar tillsammans...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 870
Senast: Raderad medlem 68338
·
  • Låst
Dressyr Någon som har ett sådant? Hur är kvalitén? Är det någon som vet om det går att ta bort kandarremmen och använda det som et vanligt...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 972
E
Dressyr Får man ha ett blingat bett när man tävlar? Nu går det tyvärr inte att direktlänka från denna sida men när ni...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Etimanyd
·
Dressyr Jag ska köpa en ny kavaj och jag skulle vilja höra vad ni har för tips på vad man ska köpa, har provat Pikeur Diana. Har ni andra...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: __Stilett__
·
H
Dressyr ska införskaffa mig en ny dressyrsadel.. jag är en brun tjeje rakt igenom :P sista dressyrsadeln var i tobacco.. men tyvärr så lyckats...
Svar
16
· Visningar
1 853
  • Låst
Dressyr Tjoho, jag har ju beställt ett rundsytt kandar. Har jag fattat det rätt är bägge tyglarna med gummi på insidan. Det känns som det kan...
2
Svar
37
· Visningar
2 701
Senast: Shaklima
·
S
Dressyr Finns det någon här som har ett rent fullblod och tävlar dressyr med? Och vad tävlar ni för klasser?
Svar
6
· Visningar
3 113
Senast: aprilia
·
T
Dressyr Alla tipps på hur man bäst rider den mottages tacksamt.. :crazy: Mitt största problem jusst nu är nog att jag blir spänd för att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 677
Senast: Victovie
·
S
Dressyr Får man det på dressyrtävlingar? Eller hur vet man att man ska börja rida programmet?:crazy:
Svar
5
· Visningar
1 356
Senast: Soranto
·
O
Dressyr Hur mycket ska man rida på olika underlag när man tränar för att undvika förslitningsskador? Jag har gått och funderat på det här ett...
2
Svar
26
· Visningar
2 607
Senast: -moa-
·
Dressyr Hur förbereder ni er mentalt före tävling? Jag vill så mycket när jag ska tävla så jag tänker alldeles för mycket, på allt på en...
Svar
19
· Visningar
2 351
Senast: cirkus
·
Dressyr Hejsan! Har sökt och sökt men inte hittat svaret jag ville ha. Jag själv rider bara på vanligt tredelat så jag bryr mig inte, men...
Svar
3
· Visningar
1 320
W
Dressyr Ska debutera i dressyr, en blåbärsdressyr program LC:1 :) Täänkte rida en häst jag ridit väldigt mycket, dock lite mer sällen senaste...
Svar
12
· Visningar
2 917
Senast: Whiplashr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka