Kandar Gibbon Rambo

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kandar Gibbon Rambo

:rofl::rofl::rofl: Herregud dressyrnissar....ni personifierar ju den gamla sången om att allt går att sälja med mördande reklam....:eek::devil:

Hur många av er hade tänkt köpa ett kandar innan denna tråden öppnades???

Jeeeesus.....:grin::D

Hedwig lilla....har du inte sett att de gör narr av dig i denna lilla tråd?:angel:

Alltså, nu är det såhär vah, att jag behöver lixom ett nytt träns va, och dessutom behöver jag ett huvudlag som vi kan vara ute och promenera med va :grin:. Hänger du med?
Och nu när jag såg det här, som jag spanat på en längre tid vah, så tänkte jag att slår till nu när jag har pengarna vah. Händer du med?

:rofl::rofl:

Alltså, nu är det såhär vah, att jag behöver lixom ett nytt träns va, och dessutom behöver jag ett huvudlag som vi kan vara ute och promenera med va :grin:. Hänger du med?
Och nu när jag såg det här, som jag spanat på en längre tid vah, så tänkte jag att slår till nu när jag har pengarna vah. Händer du med?

:rofl::rofl:

Som Shaklima sa, vah.

Hänger du med?
:devil::devil:

Hahahaha, jag är sjuk och trött, då blir jag lättroad :angel: Dessutom har jag inte varit i skolan på länge, så jag skyller min stavning på undermålig utbildning.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: *tårarna rinner*

Kan inte du sjunga den sången, jag är inte så pass gammal så jag hört den :angel: :devil:

Sen när har någon påstått det?? :D

*kl*
Återgår lite till huvudämnet - inget paket idag tyvärr

Kl

Har inte varit inne i den här tråden...sitter här och läser i godan ro..och vad får man se...jo det raljeras helt respektlös om Hedwigs utsäkt vackra nosgrimma och pannband...:mad: Usch och fy på er...f*n...jag skulle ha köpt ett os el döbert från början...det här kommer bli dyrare i slutänden gissar jag...:angel:

Men förstår du inte att det är bilderna på Heddan i denna vackra utstyrsel som fått oss att inhandla detta kandar.

I alla fall var det så för mig, helt ärligt.

Men förstår du inte att det är bilderna på Heddan i denna vackra utstyrsel som fått oss att inhandla detta kandar.

I alla fall var det så för mig, helt ärligt.

Jamen geeee dig, sluta smöra för att 08-an lägger på en snorkig ton!:devil:

De är födda såna de där Stockholmarna....:angel:

Du köpte kandaret för att alla andra köpte det i denna tråden.....:D;)

Jamen geeee dig, sluta smöra för att 08-an lägger på en snorkig ton!:devil:

De är födda såna de där Stockholmarna....:angel:

Du köpte kandaret för att alla andra köpte det i denna tråden.....:D;)

Höruduru, hon är född 031 som jag. Så det så.

Allvarligt, jag hade börjat spana på rundsytt. Ett litet misstag gjorde att jag missade ett brunt rundsytt träns som jag tingat till syrrans märr. Och så skrev jag om rundsytt och så dök den här tråden upp och jag skulle INTE ha vitt foder. Började leta foton på hur det såg ut. Hittade två hästar här på buke med det. En av dessa var Heddan, så jag slog till.

Sedan har jag bott i Sth och tycker inte alls 08or är bättre än andra.
:devil:

Jag är 08:a :o

Men jag måste säga att jag var väldigt förtjust i Hedwigs pannband, det med en (?) stor blomma i guldfärg på :love:

Och det sålde jag på tradera...:angel: Har sålt alla bling förutom mina två OS...:D Ska göra klart mitt med pärlor och sen får det vara bra...tror jag...hm

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 374
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
663
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur