Kandar Gibbon Rambo

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kandar Gibbon Rambo

Ja det kan jag väl. Fast det blir inte förens i morgon :D

Hon har svarat på de frågorna i ett tidigare inlägg.

Riktigt snyggt var det ju för de småpengarna!:)

Puttar upp denna tråden igen då jag nyligen beställt kandaret och undrar om det är fler som har bilder och synpunkter på kandaret (i väntan på att mitt ska komma hem :D!)

oo, jag funderar också på att beställa :d

....jag som lovat mig själv att ha köpstopp på hästgrejjer tom mars :angel:

Bara 495kr!! :banana: Halva priset just nu, fraktfritt + 10% rabatt utöver det (har inte räknat in det ännu i priset) :D.

Bara 495kr!! :banana: Halva priset just nu, fraktfritt + 10% rabatt utöver det (har inte räknat in det ännu i priset) :D.

Har du inte fattat att jag inte ska köpa ett kandar?

Var hittade du det för alla dom rabbatterna? PMa mig.

Tror jag hittat det. Finns bara med vitt foder och det vill jag inte ha. Skall i så fall vara helsvart.

Men det är snyggt.

Senast ändrad:

Ja, bla skokräm kan vara suveränt ibland :D. Fast ordentligt grundfärgat läder är bättre än övermålat :p.

Hon fuskar alltså :devil:

Blev lite sugen att inskaffa ett... även om jag verkligen inte behöver ett till :angel:

tur att det inte finns i brunt, jag slipper att bli frestad. :D

Menna dååå...går lite i kandar-köpar-tankar och blev lite sugen när jag läste alla inlägg.
Men planerna grusades totalt, det finns inte i brunt! :cry:
Lika bra det kanske. Har köpstopp på hästprylar nu! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 374
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
663
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka