LC:1 2008 Vad har ni fått för %

Sv: LC:1 2008 Vad har ni fått för %

Hejsan!!

Jag och min häst fick 67,78 % för några helger sen och vann klassen!!

Saravinnare.jpg

Det kändes stabilt nästan hela ritten fick en 5:a på upptagningen ifrån fri skritt annars var det mindre missar. Jag var väldigt nöjd med ritten!

När jag red Lc:1 2008 nu i december fick jag 76.96%. Våran första "tävling" (km) men denna dag var kanske inte hennes bästa men det räckte gott och väl till en 1plats. Slänger in en blid också ;)
baramollystor.jpg

Jag förstår inte en bit av programmet... Nr 5 står det övergångarna mellan skritt och trav på medellinjen och sen bara fortsätter programmet igen...vad betyder detta??? Jag fattar ju att man ska göra övergångarna i serpentinerna..men sen då??

Efter serpentinerna med dess övergångar fortsätter du på spåret i vänster varv och vänder snett igenom med steglängnig.

KL
Tycker att det är ett väldigt roligt program, endast tävlat det på ponnyn under föregående år och hade då mellan 66-72%. Ska debutera programmet med storhästen nu i februari när ponnyåren är slut. Får återkomma med den procenten :D

Har som mest ridit LC på 78%. Det var på en jättefin ridskolehäst som jag lånade.

Sen har jag iofs ridit på typ 40% också när hästen vägrade gå närmare domaren än X :angel::angel:;)

Vilken superfin ponny du har!!! :love::d

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat